Подпишитесь на наш Telegram-канал, чтобы всегда быть в курсе важных обновлений! Перейти

UE4 Asset Raginbear StreetProps 01

  • Автор темы Автор темы xttx
  • Дата начала Дата начала
Пользователь
Пользователь
Статус
Оффлайн
Регистрация
17 Сен 2020
Сообщения
67
Реакции
211
Raginbear StreetProps 01.jpg


V4.8 - V4.12
Пожалуйста, авторизуйтесь для просмотра ссылки.

Небольшая коллекция из 20-и уличных объектов в 4х категориях - камеры наблюдения (наружние и внутренние), скамейки различных стилей, пожарные гидранты (старые и новые) и урны.

Технические детали / Technical Details:
Number of Materials: 47 mats (containing variations)
Do Materials derive from a Master Material with instances as variation?
Modular: Yes
Number of Textures: 82
Texture Resolution: 2x512| 23x1024| 56x2048| 1x4096

All props are wrapped into a Blueprint, for multi mesh fast material change there is a slot for material which will automatically update it on all submeshes. All models have lightmap uv’s set up. All material instances share STDRB shader parent. Almost all textures are 2k. Shader has colormask and material instances allow quick color change. Shader has vivid color parameter that widens possible color range. (or shrinks depending on scene). STDRB shader has also some additional parameters that are self explanatory.

Texture composition used:
- Albedo (RGB) colormask (A)
- Roughness (RGB) metallic (A)
- AO (RGB) emission (A)
- Normal

Пожалуйста, зарегистрируйтесь или авторизуйтесь, чтобы увидеть содержимое.


Пожалуйста, зарегистрируйтесь или авторизуйтесь, чтобы увидеть содержимое.



Вы можете купить группу здесь / You can buy groups here:
https://yougame.biz/account/upgrades
 
Последнее редактирование модератором:
Назад
Сверху Снизу