Гайд Neverlose out of fov for weave

Пользователь
Статус
Оффлайн
Регистрация
18 Май 2020
Сообщения
188
Реакции[?]
71
Поинты[?]
0
yes bro

arc function


Код:
void ImGuiRendering::arc(float x, float y, float radius, float min_angle, float max_angle, color_t col, float thickness) {
    _drawList->PathArcTo(ImVec2(x, y), radius, DEG2RAD(min_angle), DEG2RAD(max_angle), 32);
    _drawList->PathStroke(col.u32(), false, thickness);
}
to works dont render as a esp function and a menu function, do in DrawLocal on visuals.cpp

Код:
for (auto entity : players) {

            if (entity == nullptr
                || !entity->IsPlayer()
                || entity == csgo->local
                || entity->GetTeam() == csgo->local->GetTeam())
                continue;

            
            if (!entity->isAlive())
            {
                // õóëè òóò ôåéä áûë? ÷óâàê æå ñäîõ è âñå ïèçäåö åãî ìîãëî ïîêàçàòü â ïèçäå êàðòû
                csgo->EntityAlpha[entity->GetIndex()] = 0;
                continue;
            }
            strored_origin[entity->GetIndex()] = entity->GetRenderOrigin();

            

            if (vars.visuals.out_of_fov)
            {
            


                float width = 10.f;
                Vector viewangles;
                interfaces.engine->GetViewAngles(viewangles);

                //yes that shit is pasted but whatever '-'

                auto angle = viewangles.y - Math::CalculateAngle(csgo->local->GetEyePosition(), entity->GetAbsOrigin()).y - 90;
                g_Render->arc(csgo->w / 2, csgo->h / 2, /*256*/ 106, angle - width, angle + width, color_t(255.f, 255.f, 255.f, 255.f), 4.f);
                g_Render->arc(csgo->w / 2, csgo->h / 2, /*250*/ 100, angle - width, angle + width, color_t(255.f, 255.f, 255.f, 255.f / 2.f), 1.5f);
            }
        }
 
ставь чайник, зажигай плиту
Эксперт
Статус
Оффлайн
Регистрация
22 Май 2020
Сообщения
1,444
Реакции[?]
1,092
Поинты[?]
10K
Пользователь
Статус
Оффлайн
Регистрация
18 Май 2020
Сообщения
188
Реакции[?]
71
Поинты[?]
0
Последнее редактирование:
Пользователь
Статус
Оффлайн
Регистрация
18 Май 2020
Сообщения
188
Реакции[?]
71
Поинты[?]
0
Сверху Снизу