• Я зарабатываю 100 000 RUB / месяц на этом сайте!

    А знаешь как? Я всего-лишь публикую (создаю темы), а админ мне платит. Трачу деньги на мороженое, робуксы и сервера в Minecraft. А ещё на паль из Китая. 

    Хочешь так же? Пиши и узнавай условия: https://t.me/alex_redact
    Реклама: https://t.me/yougame_official

Исходник Unlucky.club source self leak

Обратите внимание, пользователь заблокирован на форуме. Не рекомендуется проводить сделки.
How fix Filled 3D Circle?
The problem in the vertex?
 
Include it :roflanPominki::roflanPominki::roflanPominki:, but before learncpp.com
suka blyat нахуя ты мне блять говоришь леарнспп.сом когда блять сам ничего не знаешь, уже блять говорил сука что уже вс е блят подключено и не работает все раврл
 
suka blyat нахуя ты мне блять говоришь леарнспп.сом когда блять сам ничего не знаешь, уже блять говорил сука что уже вс е блят подключено и не работает все раврл
but the includes works :roflanPominki:
 
i fixed it but i dont remember how lol
 
Внебрачный сын никсваре.сиси
 
Everyone who are crashing on 3rd person, i just debugged it and the reason was retarded keybind

misc_esp_main->add_element(new c_checkbox("thirdperson", &vars.misc.thirdperson, nullptr, vars.misc.thirdperson_bind));

just make it like this > misc_esp_main->add_element(new c_checkbox("thirdperson", &vars.misc.thirdperson));

also goto

C++:
Expand Collapse Copy
void Thirdperson()


find auto animstate = csgo->local->GetPlayerAnimState();

and do some checkout like this or it will crash randomly while playing/on death/ respawn

C++:
Expand Collapse Copy
        auto animstate = csgo->local->GetPlayerAnimState();

        if (!animstate)
            return;
 
Another one meme code part comes here :LUL:


prnt_scr03.jpg
 
wtf?????????????????????????????
It's because you need to make a bool for load texture only once. Here it's called everytime, thousands per second :roflanPominki:

for example

extern bool load;

if(!load)
/// now init texture
load = true;
// close it

and reset it finally through menu, to prevent from spamming for null pointer while map change, also this is another reason why game just crashes.

This is just an insane, what is happening :roflanPominki:

C++:
Expand Collapse Copy
        if (Entity && Entity->IsValid() || (Entity->GetClientClass()->m_ClassID == (int)ClassId->CCSRagdoll && !Entity->isAlive()))
        {
            static IMaterial* OverlayMaterial = nullptr;
            static IMaterial* OverlayMaterialXqz = nullptr;

            static IMaterial* OverridedMaterial = nullptr;
            static IMaterial* OverridedMaterialXqz = nullptr;

            static IMaterial* OverridedMaterialBck = nullptr;
            static IMaterial* OverlayMaterialBck = nullptr;

            switch (vars.visuals.overlay)
            {
            case 1: OverlayMaterial = Glow; break;
            case 2: OverlayMaterial = GlowFade; break;
 
Обратите внимание, пользователь заблокирован на форуме. Не рекомендуется проводить сделки.
Назад
Сверху Снизу