Исходник Overdrive updated with ragebot

$ underrow $
Забаненный
Статус
Оффлайн
Регистрация
9 Ноя 2018
Сообщения
226
Реакции[?]
297
Поинты[?]
0
Обратите внимание, пользователь заблокирован на форуме. Не рекомендуется проводить сделки.
Hi my buddy, i updated overdrive for last csgo update and some new things!
-
whats new -
- update for last csgo version
- added shit unfinished resolvo, fixed some bugs, have fun with this
Thank you for viewing thread, leave a like if u like my post, cya!
 

Вложения

Забаненный
Статус
Оффлайн
Регистрация
14 Ноя 2020
Сообщения
13
Реакции[?]
3
Поинты[?]
0
Обратите внимание, пользователь заблокирован на форуме. Не рекомендуется проводить сделки.
still pasted
 
$ underrow $
Забаненный
Статус
Оффлайн
Регистрация
9 Ноя 2018
Сообщения
226
Реакции[?]
297
Поинты[?]
0
Обратите внимание, пользователь заблокирован на форуме. Не рекомендуется проводить сделки.
[QUOTE = "raxer, post: 1852633, member: 451287"]
still pasted
[/ QUOTE]
who said is selfcoded?
 
Забаненный
Статус
Оффлайн
Регистрация
14 Ноя 2020
Сообщения
13
Реакции[?]
3
Поинты[?]
0
Обратите внимание, пользователь заблокирован на форуме. Не рекомендуется проводить сделки.
[QUOTE = "raxer, post: 1852633, member: 451287"]
still pasted
[/ QUOTE]
who said is selfcoded?
C++:
/* brute force */
void resolver::o_bruteforce( m_entity* player ) {
    /* animstate & entity */
    CCSGOPlayerAnimState* animstate = player->get_animation_state( );

    /* setup desync delta vars */
    static float fl_stored_yaw = player->m_angEyeAngles( ).y;
    float fl_eye_yaw = player->m_angEyeAngles( ).y;
    float fl_stored_brute[ 65 ];
    float fl_desync_delta = delta( fl_eye_yaw, animstate->m_flGoalFeetYaw );
    fl_desync_delta = std::clamp( fl_desync_delta, -60.f, 60.f );

    /* setup target side */
    float fl_left_yaw = n( fl_eye_yaw - 60.0 );
    float fl_right_yaw = n( fl_eye_yaw + 60.0 );

    /* setup low desync checker */
    if ( fabs( fl_desync_delta ) < 35.f ) {
        /* settup missed shots */
        switch ( csgo::m_missed_shots % 3 ) {
            case 0: {
                animstate->m_flGoalFeetYaw = fl_stored_brute[ player->EntIndex( ) ];
            } break;
            case 1: {
                animstate->m_flGoalFeetYaw = fl_left_yaw;
                fl_stored_brute[ player->EntIndex( ) ] = fl_left_yaw;
            } break;
            case 2: {
                animstate->m_flGoalFeetYaw = fl_right_yaw;
                fl_stored_brute[ player->EntIndex( ) ] = fl_right_yaw;
            } break;
        }
    }
}
dafuq it's what lol

stop please
Код:
if ( fabs( fl_desync_delta ) < 35.f ) {
supeior low delta detecting $$$
 
$ underrow $
Забаненный
Статус
Оффлайн
Регистрация
9 Ноя 2018
Сообщения
226
Реакции[?]
297
Поинты[?]
0
Обратите внимание, пользователь заблокирован на форуме. Не рекомендуется проводить сделки.
it is unfinished, the method is the perfect way to grab ur enemy desync angle and resolve it, its not my fault cuz all from here is legendware pasters, no offense who pasting legendware and making something in it, im talking about the ones wich is only renaming :kissing:
 
Забаненный
Статус
Оффлайн
Регистрация
14 Ноя 2020
Сообщения
13
Реакции[?]
3
Поинты[?]
0
Обратите внимание, пользователь заблокирован на форуме. Не рекомендуется проводить сделки.
it is unfinished, the method is the perfect way to grab ur enemy desync angle and resolve it, its not my fault cuz all from here is legendware pasters, no offense who pasting legendware and making something in it, im talking about the ones wich is only renaming :kissing:
it's not perfect method
 
$ underrow $
Забаненный
Статус
Оффлайн
Регистрация
9 Ноя 2018
Сообщения
226
Реакции[?]
297
Поинты[?]
0
Обратите внимание, пользователь заблокирован на форуме. Не рекомендуется проводить сделки.
$ underrow $
Забаненный
Статус
Оффлайн
Регистрация
9 Ноя 2018
Сообщения
226
Реакции[?]
297
Поинты[?]
0
Обратите внимание, пользователь заблокирован на форуме. Не рекомендуется проводить сделки.
$ underrow $
Забаненный
Статус
Оффлайн
Регистрация
9 Ноя 2018
Сообщения
226
Реакции[?]
297
Поинты[?]
0
Обратите внимание, пользователь заблокирован на форуме. Не рекомендуется проводить сделки.
Последнее редактирование:
Забаненный
Статус
Оффлайн
Регистрация
11 Янв 2018
Сообщения
2,375
Реакции[?]
454
Поинты[?]
0
Обратите внимание, пользователь заблокирован на форуме. Не рекомендуется проводить сделки.
Начинающий
Статус
Оффлайн
Регистрация
3 Окт 2020
Сообщения
86
Реакции[?]
7
Поинты[?]
0
it is unfinished, the method is the perfect way to grab ur enemy desync angle and resolve it, its not my fault cuz all from here is legendware pasters, no offense who pasting legendware and making something in it, im talking about the ones wich is only renaming :kissing:
if ( fabs( fl_desync_delta ) < 35.f ) {
do you even realise what this does? and how low delta even works? holy fuck you're dumb.
 
Сверху Снизу