Подведи собственные итоги года совместно с YOUGAME и забери ценные призы! Перейти

Вопрос Resolver question

Начинающий
Начинающий
Статус
Оффлайн
Регистрация
22 Ноя 2019
Сообщения
45
Реакции
8
Пожалуйста, авторизуйтесь для просмотра ссылки.
`{@3113Q4HSCL5YG_WMPHGH.png

how to fix it





BPM]POI}UE4%`1D7]H}X}1D.png

When m_flGoalFeetYaw is set here
KO{1[[A6ZH8`6VV4SVOEYD3.png

The angle obtained from here is the angle set by the first picture

how to solve this problem
 
Последнее редактирование:
1) wrong detect
2)
C++:
Expand Collapse Copy
if (!missed[index]) // missed[index] 0
{
    if (delta > 0)
    {
        // and other shit there
    }
    // and other shit there
}
 
1) wrong detect
2)
C++:
Expand Collapse Copy
if (!missed[index]) // missed[index] 0
{
    if (delta > 0)
    {
        // and other shit there
    }
    // and other shit there
}
А тебе не кажется что проблема очевидна, потому что его delta меняется слишком часто. От того и получается такой эффект, потому что он перестраивается под resolver_way. Ему можно будет отталкиваться хотя бы от 2, желательно 10, чтобы получить более точный эффект.
 
А тебе не кажется что проблема очевидна, потому что его delta меняется слишком часто. От того и получается такой эффект, потому что он перестраивается под resolver_way. Ему можно будет отталкиваться хотя бы от 2, желательно 10, чтобы получить более точный эффект.
Is there a clear way?
1) wrong detect
2)
C++:
Expand Collapse Copy
if (!missed[index]) // missed[index] 0
{
    if (delta > 0)
    {
        // and other shit there
    }
    // and other shit there
}
118379

The cause of the problem is not wrong detect, but the constant change of the angle in the picture
how to solve this problem
 
Последнее редактирование:
Is there a clear way?

118379

The cause of the problem is not wrong detect, but the constant change of the angle in the picture
how to solve this problem
the fact is that the delta that u get makes it clear to ur cheat which side is used ~ in ur understanding of resolver_yaw ~
since this is an incorrect implementation it dsnt work correctly
but still there is a place for such code...the problem is that u get a constant negative value and a positive value
because of this ur resolver_yaw is adjusted and adjusts the position of the player as u set it
therefore simply increase the value of the checked delta so that there is no such effect and constant shifts
in the future you will understand how to implement this correct...in the meantime heres the solution:

C++:
Expand Collapse Copy
if(delta > 2 /*or 10*/)
{
    resolve_yaw = 1; //Right
}
else if(delta < -2 /*or -10*/)
{
    resolve_yaw = -1; //Left
}

i advise u to get the speed behavior:
1) standing
2) running
and so on
now ur task is to set a value for each situation without using missed shots method
since the standing position can not be 29 unless of course u do not take into account the active weapon it also depends on ur angle
so dont make it worse with just 3 shots
 
Назад
Сверху Снизу