C++ How to semifix Darklight.xyz

Начинающий
Статус
Оффлайн
Регистрация
26 Июл 2020
Сообщения
91
Реакции[?]
20
Поинты[?]
1K
How to fix join map crash and bad client:

Bad Client: go to main.cpp

search
C++:
throw std::runtime_error(_("Bad client version."));
and change the version for 1.37.7.4.

Join Map Crash:

search per:
C++:
void FASTCALL H::hkLevelInitPostEntity(void* pThis, void* edx)
remove everything the same is on the print.

C++:
//g_Visuals.vecWorld.clear();
    //g_Visuals.vecProps.clear();

    ///*for (
    //    std::uint16_t h = I::MaterialSystem->FirstMaterial();
    //    h != I::MaterialSystem->InvalidMaterial();
    //    h = I::MaterialSystem->NextMaterial(h))
    //{
    //    IMaterial* pMaterial = I::MaterialSystem->GetMaterial(h);
    //    if (!pMaterial || pMaterial->IsErrorMaterial())
    //        continue;

    //    pMaterial->DeleteIfUnreferenced();

    //    switch (FNV1A::HashConst(pMaterial->GetTextureGroupName()))
    //    {
    //        case FNV1A::HashConst(("World textures")):
    //            g_Visuals.vecWorld.push_back(pMaterial);
    //            break;

    //        case FNV1A::HashConst(("StaticProp textures")):
    //            g_Visuals.vecProps.push_back(pMaterial);
    //            break;
    //        default:
    //            break;
    //    }
    //}*/

    //g_Visuals.ModulateWorld();
ss:
Пожалуйста, авторизуйтесь для просмотра ссылки.


OK join map crash and bad client fixed!

OTHERS CRASH:
Skin Changer
--------------------------------------
You have the fix ? send for me i post the fix here! (If you want)
 
Нефор
Забаненный
Статус
Оффлайн
Регистрация
9 Ноя 2018
Сообщения
1,042
Реакции[?]
663
Поинты[?]
0
Обратите внимание, пользователь заблокирован на форуме. Не рекомендуется проводить сделки.
о нет кто то в 20 юзает проверки на версию кс, я такое ласт раз в саблиме видел
 
Забаненный
Статус
Оффлайн
Регистрация
18 Июн 2020
Сообщения
506
Реакции[?]
90
Поинты[?]
0
Обратите внимание, пользователь заблокирован на форуме. Не рекомендуется проводить сделки.
How to fix join map crash and bad client:

Bad Client: go to main.cpp

search
C++:
throw std::runtime_error(_("Bad client version."));
and change the version for 1.37.7.4.

Join Map Crash:

search per:
C++:
void FASTCALL H::hkLevelInitPostEntity(void* pThis, void* edx)
remove everything the same is on the print.

C++:
//g_Visuals.vecWorld.clear();
    //g_Visuals.vecProps.clear();

    ///*for (
    //    std::uint16_t h = I::MaterialSystem->FirstMaterial();
    //    h != I::MaterialSystem->InvalidMaterial();
    //    h = I::MaterialSystem->NextMaterial(h))
    //{
    //    IMaterial* pMaterial = I::MaterialSystem->GetMaterial(h);
    //    if (!pMaterial || pMaterial->IsErrorMaterial())
    //        continue;

    //    pMaterial->DeleteIfUnreferenced();

    //    switch (FNV1A::HashConst(pMaterial->GetTextureGroupName()))
    //    {
    //        case FNV1A::HashConst(("World textures")):
    //            g_Visuals.vecWorld.push_back(pMaterial);
    //            break;

    //        case FNV1A::HashConst(("StaticProp textures")):
    //            g_Visuals.vecProps.push_back(pMaterial);
    //            break;
    //        default:
    //            break;
    //    }
    //}*/

    //g_Visuals.ModulateWorld();
ss:
Пожалуйста, авторизуйтесь для просмотра ссылки.


OK join map crash and bad client fixed!

OTHERS CRASH:
Skin Changer
--------------------------------------
You have the fix ? send for me i post the fix here! (If you want)
Бесполезная вещь, ненужная почти никому, /d3l
 
Эксперт
Статус
Оффлайн
Регистрация
24 Апр 2018
Сообщения
1,485
Реакции[?]
928
Поинты[?]
63K
аыфъахфаъх это типо фикс с помощью комментов? сильный фикс. а чё сразу дллмаин не закоментил?
 
Начинающий
Статус
Оффлайн
Регистрация
16 Май 2020
Сообщения
4
Реакции[?]
0
Поинты[?]
0
How to fix join map crash and bad client:

Bad Client: go to main.cpp

search
C++:
throw std::runtime_error(_("Bad client version."));
and change the version for 1.37.7.4.

Join Map Crash:

search per:
C++:
void FASTCALL H::hkLevelInitPostEntity(void* pThis, void* edx)
remove everything the same is on the print.

C++:
//g_Visuals.vecWorld.clear();
    //g_Visuals.vecProps.clear();

    ///*for (
    //    std::uint16_t h = I::MaterialSystem->FirstMaterial();
    //    h != I::MaterialSystem->InvalidMaterial();
    //    h = I::MaterialSystem->NextMaterial(h))
    //{
    //    IMaterial* pMaterial = I::MaterialSystem->GetMaterial(h);
    //    if (!pMaterial || pMaterial->IsErrorMaterial())
    //        continue;

    //    pMaterial->DeleteIfUnreferenced();

    //    switch (FNV1A::HashConst(pMaterial->GetTextureGroupName()))
    //    {
    //        case FNV1A::HashConst(("World textures")):
    //            g_Visuals.vecWorld.push_back(pMaterial);
    //            break;

    //        case FNV1A::HashConst(("StaticProp textures")):
    //            g_Visuals.vecProps.push_back(pMaterial);
    //            break;
    //        default:
    //            break;
    //    }
    //}*/

    //g_Visuals.ModulateWorld();
ss:
Пожалуйста, авторизуйтесь для просмотра ссылки.


OK join map crash and bad client fixed!

OTHERS CRASH:
Skin Changer
--------------------------------------
You have the fix ? send for me i post the fix here! (If you want)
when I play with the injected cheat my game is lagged, how to solve?
 
Сверху Снизу