UE4 Asset Infinity Weather 1.2

Начинающий
Статус
Оффлайн
Регистрация
11 Авг 2020
Сообщения
14
Реакции[?]
108
Поинты[?]
3K
Screen046-1920x1080-6e8fdaa4acbdb45f8703d47a8b38f0c2.jpg

V4.26 (V1.2.0)
Пожалуйста, авторизуйтесь для просмотра ссылки.

Трейлер / Trailer:

Пожалуйста, авторизуйтесь для просмотра ссылки.
Пожалуйста, авторизуйтесь для просмотра ссылки.


Infinity Weather - мощная и эффективная система контроля погоды для Unreal Engine.

Displacement:
  • configurable displacement capture blueprint
  • top-down projection of displacements rendered using shape definition in the shader (sphere, capsule, box, cylinder, decal, trace-sphere)
  • skeletal mesh displacement supports
  • interface for easy integration with all types of actors
  • area of displacement move dynamically with the actor or camera
  • time-based accumulation of snow
  • displacements can be used for multiple other effects (like grass interaction)
  • displacement material functions ( snow, mud, sand, grass)
  • small world texture (1024x1024) can handle even 150x150m area
Post-process:
  • two materials with fast dynamic switching between material permutations
  • post-process effects (raindrops, frozen, sharpen/blur)
  • pre-translucent effects (rain circles, heat haze, experimental glitter)
  • reacts dynamically on weather conditions
  • supports character and sequencer camera
Footstep:
  • notify based footsteps detection system
  • example footstep types (SFX, VFX) snow, rain, mud
  • physics material support
  • configurable footstep component adjustable per character
  • footstep volumes with priorities and conditional spawning
Precipitation:
  • defined effects snow, rain, dust, hail
  • GPU friendly and efficient, implemented on single material and mesh.
  • up to 65000 particles per emitter with high performance
  • occlusion maps
  • crossfade wind and rain sound effects
Технические детали / Technical Details:
Landscape:

  • basic example materials (snow, mud, sand)
  • advanced landscape material prepared for mixing displacement and dynamic weather.
  • virtual texturing and layered landscape materials.
  • multiple example ground layers (rock, grass, mud, sand)
Environment:
  • weather controller actor
  • spherical volumetric fog area and atmosphere and temperature
  • weather surface material function (snow/wet layer)
  • spline-based rainbow mesh with camera facing,
  • water puddle decal
  • directional light clouds shadow reacts on wind direction.
  • wind reactive effects like precipitation, ground dust, flag, trees, bushes, grass, emitters
  • example maps: Snow, Sand, Rain, World
  • character reaction to strong wind

Пожалуйста, авторизуйтесь для просмотра ссылки.

Пожалуйста, авторизуйтесь для просмотра ссылки.

Пожалуйста, авторизуйтесь для просмотра ссылки.


Blueprints: 31
Materials: 33 + 39 instances, (52 functions)
Sounds: 37
Textures: 45 (free starter pack textures included)
Emitters: 5
Size: 174mb + 68mb (demo content)
Replication: Yes v1.1
Platforms: PC/Console, Windows/Mac
Open world: I believe so. Not tested yet on huge maps but I will.
Mobile: Limited (no displacements, no postprocess)

V4.26 (V1.2.0)
 
Последнее редактирование модератором:
Модератор раздела «Unreal Engine»
Модератор
Статус
Оффлайн
Регистрация
12 Авг 2020
Сообщения
4,418
Реакции[?]
3,917
Поинты[?]
2M
Приветствую, можно личный?
Можно и мне личный?
Ого, красота какая... можно попросить личный?

Пожалуйста, зарегистрируйтесь или авторизуйтесь, чтобы увидеть содержимое.

 
Последнее редактирование:
Модератор раздела «Unreal Engine»
Модератор
Статус
Оффлайн
Регистрация
12 Авг 2020
Сообщения
4,418
Реакции[?]
3,917
Поинты[?]
2M
Покинул портал. Не писать.
Легенда форума
Статус
Оффлайн
Регистрация
1 Авг 2016
Сообщения
4,361
Реакции[?]
5,676
Поинты[?]
173K
Покинул портал. Не писать.
Легенда форума
Статус
Оффлайн
Регистрация
1 Авг 2016
Сообщения
4,361
Реакции[?]
5,676
Поинты[?]
173K
Покинул портал. Не писать.
Легенда форума
Статус
Оффлайн
Регистрация
1 Авг 2016
Сообщения
4,361
Реакции[?]
5,676
Поинты[?]
173K
Покинул портал. Не писать.
Легенда форума
Статус
Оффлайн
Регистрация
1 Авг 2016
Сообщения
4,361
Реакции[?]
5,676
Поинты[?]
173K
Модератор раздела «Unreal Engine»
Модератор
Статус
Оффлайн
Регистрация
12 Авг 2020
Сообщения
4,418
Реакции[?]
3,917
Поинты[?]
2M
Последнее редактирование:
Модератор раздела «Unreal Engine»
Модератор
Статус
Оффлайн
Регистрация
12 Авг 2020
Сообщения
4,418
Реакции[?]
3,917
Поинты[?]
2M
Начинающий
Статус
Оффлайн
Регистрация
25 Янв 2021
Сообщения
131
Реакции[?]
7
Поинты[?]
0
Крутая реалестичная анимация с оставлением следов, управление стихией, при возможности создания любой погоды. Это высший класс!!!
Хочу попросить личный
 
Покинул портал. Не писать.
Легенда форума
Статус
Оффлайн
Регистрация
1 Авг 2016
Сообщения
4,361
Реакции[?]
5,676
Поинты[?]
173K
Можно личный, пожалуйста?
Крутая реалестичная анимация с оставлением следов, управление стихией, при возможности создания любой погоды. Это высший класс!!!
Хочу попросить личный

Пожалуйста, зарегистрируйтесь или авторизуйтесь, чтобы увидеть содержимое.

 
Покинул портал. Не писать.
Легенда форума
Статус
Оффлайн
Регистрация
1 Авг 2016
Сообщения
4,361
Реакции[?]
5,676
Поинты[?]
173K
Покинул портал. Не писать.
Легенда форума
Статус
Оффлайн
Регистрация
1 Авг 2016
Сообщения
4,361
Реакции[?]
5,676
Поинты[?]
173K
Начинающий
Статус
Оффлайн
Регистрация
29 Май 2021
Сообщения
75
Реакции[?]
2
Поинты[?]
0
ребят, вопрос возник, кто знает, можно ли как-то сделать так, что бы следы не исчезали, что за это отвечает?
 
Сверху Снизу