UE4 Asset Infinity Weather 1.2

Начинающий
Статус
Оффлайн
Регистрация
11 Авг 2020
Сообщения
14
Реакции[?]
108
Поинты[?]
3K
Screen046-1920x1080-6e8fdaa4acbdb45f8703d47a8b38f0c2.jpg

V4.26 (V1.2.0)
Пожалуйста, авторизуйтесь для просмотра ссылки.

Трейлер / Trailer:

Пожалуйста, авторизуйтесь для просмотра ссылки.
Пожалуйста, авторизуйтесь для просмотра ссылки.


Infinity Weather - мощная и эффективная система контроля погоды для Unreal Engine.

Displacement:
  • configurable displacement capture blueprint
  • top-down projection of displacements rendered using shape definition in the shader (sphere, capsule, box, cylinder, decal, trace-sphere)
  • skeletal mesh displacement supports
  • interface for easy integration with all types of actors
  • area of displacement move dynamically with the actor or camera
  • time-based accumulation of snow
  • displacements can be used for multiple other effects (like grass interaction)
  • displacement material functions ( snow, mud, sand, grass)
  • small world texture (1024x1024) can handle even 150x150m area
Post-process:
  • two materials with fast dynamic switching between material permutations
  • post-process effects (raindrops, frozen, sharpen/blur)
  • pre-translucent effects (rain circles, heat haze, experimental glitter)
  • reacts dynamically on weather conditions
  • supports character and sequencer camera
Footstep:
  • notify based footsteps detection system
  • example footstep types (SFX, VFX) snow, rain, mud
  • physics material support
  • configurable footstep component adjustable per character
  • footstep volumes with priorities and conditional spawning
Precipitation:
  • defined effects snow, rain, dust, hail
  • GPU friendly and efficient, implemented on single material and mesh.
  • up to 65000 particles per emitter with high performance
  • occlusion maps
  • crossfade wind and rain sound effects
Технические детали / Technical Details:
Landscape:

  • basic example materials (snow, mud, sand)
  • advanced landscape material prepared for mixing displacement and dynamic weather.
  • virtual texturing and layered landscape materials.
  • multiple example ground layers (rock, grass, mud, sand)
Environment:
  • weather controller actor
  • spherical volumetric fog area and atmosphere and temperature
  • weather surface material function (snow/wet layer)
  • spline-based rainbow mesh with camera facing,
  • water puddle decal
  • directional light clouds shadow reacts on wind direction.
  • wind reactive effects like precipitation, ground dust, flag, trees, bushes, grass, emitters
  • example maps: Snow, Sand, Rain, World
  • character reaction to strong wind

Пожалуйста, авторизуйтесь для просмотра ссылки.

Пожалуйста, авторизуйтесь для просмотра ссылки.

Пожалуйста, авторизуйтесь для просмотра ссылки.


Blueprints: 31
Materials: 33 + 39 instances, (52 functions)
Sounds: 37
Textures: 45 (free starter pack textures included)
Emitters: 5
Size: 174mb + 68mb (demo content)
Replication: Yes v1.1
Platforms: PC/Console, Windows/Mac
Open world: I believe so. Not tested yet on huge maps but I will.
Mobile: Limited (no displacements, no postprocess)

V4.26 (V1.2.0)
 
Последнее редактирование модератором:
Модератор раздела «Unreal Engine»
Модератор
Статус
Оффлайн
Регистрация
12 Авг 2020
Сообщения
4,237
Реакции[?]
3,350
Поинты[?]
1M
Приветствую, можно личный?
Можно и мне личный?
Ого, красота какая... можно попросить личный?
Для просмотра содержимого вам необходимо авторизоваться.
 
Последнее редактирование:
Модератор раздела «Unreal Engine»
Модератор
Статус
Оффлайн
Регистрация
12 Авг 2020
Сообщения
4,237
Реакции[?]
3,350
Поинты[?]
1M
Покинул портал. Не писать.
Легенда форума
Статус
Оффлайн
Регистрация
1 Авг 2016
Сообщения
4,363
Реакции[?]
5,682
Поинты[?]
170K
Покинул портал. Не писать.
Легенда форума
Статус
Оффлайн
Регистрация
1 Авг 2016
Сообщения
4,363
Реакции[?]
5,682
Поинты[?]
170K
Модератор раздела «Unreal Engine»
Модератор
Статус
Оффлайн
Регистрация
12 Авг 2020
Сообщения
4,237
Реакции[?]
3,350
Поинты[?]
1M
Последнее редактирование:
Модератор раздела «Unreal Engine»
Модератор
Статус
Оффлайн
Регистрация
12 Авг 2020
Сообщения
4,237
Реакции[?]
3,350
Поинты[?]
1M
Unreal Engine Group
Статус
Оффлайн
Регистрация
25 Янв 2021
Сообщения
132
Реакции[?]
7
Поинты[?]
0
Крутая реалестичная анимация с оставлением следов, управление стихией, при возможности создания любой погоды. Это высший класс!!!
Хочу попросить личный
 
Покинул портал. Не писать.
Легенда форума
Статус
Оффлайн
Регистрация
1 Авг 2016
Сообщения
4,363
Реакции[?]
5,682
Поинты[?]
170K
Можно личный, пожалуйста?
Крутая реалестичная анимация с оставлением следов, управление стихией, при возможности создания любой погоды. Это высший класс!!!
Хочу попросить личный
Для просмотра содержимого вам необходимо авторизоваться.
 
Покинул портал. Не писать.
Легенда форума
Статус
Оффлайн
Регистрация
1 Авг 2016
Сообщения
4,363
Реакции[?]
5,682
Поинты[?]
170K
Начинающий
Статус
Оффлайн
Регистрация
29 Май 2021
Сообщения
75
Реакции[?]
2
Поинты[?]
0
ребят, вопрос возник, кто знает, можно ли как-то сделать так, что бы следы не исчезали, что за это отвечает?
 
Сверху Снизу