-
Автор темы
- #1
Пожалуйста, авторизуйтесь для просмотра ссылки.
Трейлер / Trailer:
Компонент Grapple используется для создания последовательностей, в которых взаимодействуют разные персонажи. Эти взаимодействия могут принимать любую форму, например, броски, завершающие движения, оживляющие анимации или другие кинематографические последовательности. Во время этих взаимодействий персонажи воспроизводят синхронизированные анимации и сообщают другим игрокам обратную связь. Последовательности захвата также могут влиять на игровой процесс, например, перемещая персонажей, изменяя возможности передвижения или нанося урон.
The Grapple Component supports multiplayer projects. It is built entirely in Blueprint and provides a high amount of customizability to users.
This toolkit is intended to add functionality to your project. It is not an asset pack containing production ready animations.
Технические детали / Technical Details:
Features:
- Grapple Sequences with different participants
- Synchronized Animation
- Sequence Camera (cinematic / animated camera during Grapple Sequence)
- User Commands (processing Input through the Grapple Component)
- Queued Events (functionality executing at specific times during the Grapple Sequence)
- Animation Matching (adapting animations for different skeletal meshes, supported for skeletal meshes using UE4_Mannequin_Skeleton)
- Repositioning (gradually changing transformation on Characters)
- Generate and Synchronize Blendspace Coordinates
- Apply Damage
- Push / Launch Character
- Replication (Networking / Multiplayer Support)
Number of Blueprints: 52
Input: n/a
Network Replicated: Yes
Supported Development Platforms:
Windows: Yes
Mac: No
Пожалуйста, авторизуйтесь для просмотра ссылки.
Important/Additional Notes: Known issue in 4.26: editor may crash when changing an Object Class member variable make struct node. Consult the documentation for more info. Marked as fixed for 4.26.1.
Manifest:
Для просмотра содержимого вам необходимо авторизоваться.
Asset:
Для просмотра содержимого вам необходимо авторизоваться.
Последнее редактирование: