Пользователь
- Статус
- Оффлайн
- Регистрация
- 12 Июн 2020
- Сообщения
- 467
- Реакции
- 103
go to hooked_painttraverse.cpp and find
then replace it with
if u have errors just change g_cfg.esp.Menucolor.r g_cfg.esp.Menucolor.g g_cfg.esp.Menucolor.b to random color func like g_cfg.esp.show_spread_color.r
НЕ пиздите тапком
Код:
if (g_cfg.player.enable && g_cfg.esp.removals[REMOVALS_SCOPE] && g_ctx.globals.scoped && weapon->is_sniper())
Код:
if (g_cfg.player.enable && g_cfg.esp.removals[REMOVALS_SCOPE] && g_ctx.globals.scoped && weapon->is_sniper())
{
static int w, h;
m_engine()->GetScreenSize(w, h);
auto color = Color(g_cfg.esp.Menucolor.r(), g_cfg.esp.Menucolor.g(), g_cfg.esp.Menucolor.b(), 255);
auto end_color = Color(g_cfg.esp.Menucolor.r(), g_cfg.esp.Menucolor.g(), g_cfg.esp.Menucolor.b(), 0);
render::get().gradient(w / 2, h / 2 - 165, 1, 150, end_color, color, GRADIENT_VERTICAL); //up
render::get().gradient(w / 2 - 170, h / 2, 150, 1, end_color, color, GRADIENT_HORIZONTAL); //left
render::get().gradient(w / 2 + 19, h / 2, 150, 1, color, end_color, GRADIENT_HORIZONTAL); //right
render::get().gradient(w / 2, h / 2 + 15, 1, 150, color, end_color, GRADIENT_VERTICAL); //down
}
НЕ пиздите тапком
