Вопрос Creating Static Legs In Air

Начинающий
Статус
Оффлайн
Регистрация
5 Мар 2020
Сообщения
32
Реакции[?]
2
Поинты[?]
0
- so i know that haveing static legs in air isnt a proper anim fix but it genuinely looks nice

- if anyone has a source or any info on how to achieve this then that would be much appreciated :)

example:
Пожалуйста, авторизуйтесь для просмотра ссылки.
 
Нефор
Забаненный
Статус
Оффлайн
Регистрация
9 Ноя 2018
Сообщения
1,042
Реакции[?]
663
Поинты[?]
0
Обратите внимание, пользователь заблокирован на форуме. Не рекомендуется проводить сделки.
g_pLocalPlayer->m_flPoseParameter()[6] = 1;
 
Начинающий
Статус
Оффлайн
Регистрация
5 Мар 2020
Сообщения
32
Реакции[?]
2
Поинты[?]
0
so im trying to make my anims for 2018 supremacy pasta look nice but this doesnt achieve a "complete" static effect while in air. i still end up crouching while in the air and using fake lag + while landing my anims may be correct but look ugly.

example:
Пожалуйста, авторизуйтесь для просмотра ссылки.


im willing to supply code if anyone needs it :)
 
Последнее редактирование:
Начинающий
Статус
Оффлайн
Регистрация
5 Мар 2020
Сообщения
32
Реакции[?]
2
Поинты[?]
0
[QUOTE = "al3XXX, post: 2024669, member: 73060"]
the param resets on land.
[/ QUOTE]
could u show me some code please
 
Начинающий
Статус
Оффлайн
Регистрация
18 Мар 2018
Сообщения
16
Реакции[?]
0
Поинты[?]
0
[QUOTE = "al3XXX, post: 2024669, member: 73060"]
the param resets on land.
[/ QUOTE]
could u show me some code please
i don't have any code on that, my anim fix shows what really needs to show. i don't want to have fancy visual effects because imo it defeats the purpose of the animfix. but anyway, use jump_fall and poses in your advantage.
edit: i think you can find what u want in ot dumps. pretty sure they have this
 
Забаненный
Статус
Оффлайн
Регистрация
15 Фев 2021
Сообщения
6
Реакции[?]
0
Поинты[?]
0
Обратите внимание, пользователь заблокирован на форуме. Не рекомендуется проводить сделки.
[QUOTE = "Virex, post: 2024667, member: 306157"]
so im trying to make my anims for 2018 supremacy pasta look nice but this doesnt achieve a "complete" static effect while in air. i still end up crouching while in the air and using fake lag + while landing my anims may be correct but look ugly.

example:
Пожалуйста, авторизуйтесь для просмотра ссылки.


im willing to supply code if anyone needs it :)
[/ QUOTE]

use g_localplayer->m_flPoseParams[6] = 1;
 
Последнее редактирование:
Сверху Снизу