UE4 Asset Spider Tank

Пользователь
Статус
Оффлайн
Регистрация
12 Дек 2020
Сообщения
61
Реакции[?]
182
Поинты[?]
2K


V4.25 - V4.26
Пожалуйста, авторизуйтесь для просмотра ссылки.

Трейлер / Trailer:


Spider Tank - это совершенно новый продукт для пополнения списка врагов (или машин, управляемых игроком). Высококачественный, полностью настраиваемый мастер-материал, состоящий только из 1 слота, гарантирует, что вы будете соответствовать цветовой схеме вашей армии, руководствам по цветам уровней и т. Д., Сохраняя приятный уровень оптимизации.

С 4 уровнями LOD он может поместиться на любой платформе разработки.

Текстуры 4K для плавного просмотра всех жанров (шутер от 1-го лица, вид от 3-го лица ..)

Поставляется с 10 анимациями и SFX, AnimBPs, State Machine, Anim montage ... для быстрого развертывания. Пользовательские физические активы включают в себя точное столкновение. С ограничениями и без них.

Технические детали / Technical Details:

Features:

Scaled to Epic skeleton: YES
Rigged: YES
Rigged to Epic skeleton: NO
Animated: YES
Number of characters: 1
Vertex counts of characters: LOD 0 - 45325 Tris - LOD 1 - 24000 Tris - LOD 2 - 12000 Tris LOD 3 - 1200 Tris
Texture Resolutions: 4k (Fully Customizable Master material)
Number of Animations: 10
Animation types : Both Root motion and In-place
Supported Development Platforms: Windows, Linux, Mac OS.
Supported Target Build Platforms: Same as before

Additional Notes:
  • BONUS! : Test Map with two static meshes.
  • Game mode included that spawns a "BP_Spider" for a quick test.
  • Common 3rd Person view control schemes should work ok with the spider but!:
  • "A" and "D" key will not strafe but rotate in place instead.
  • "Left Mouse Button" will shoot a green slime ball. (With autofire function!)
  • "Right Mouse Button" will perform a "melee attack"
  • "G" key will enable physic simulation, so spider will suffer a stroke (and detach from capsule component blah bla you developers know :-)
  • ALERT: please, import it first on a clean project for take the needed assets from this package, then migrate to your own project. Some Blueprints variables could collide with your own project Blueprints variables like "Can Walk", "attack" etc.. Proceed with caution with this puppy!
  • ALERT: This project was made using UE 4.19 so no backward compatible warranty granted.


Пожалуйста, зарегистрируйтесь или авторизуйтесь, чтобы увидеть содержимое.

 
Покинул портал. Не писать.
Легенда форума
Статус
Оффлайн
Регистрация
1 Авг 2016
Сообщения
4,361
Реакции[?]
5,676
Поинты[?]
173K
Сверху Снизу