V4.26 V2.0 Walkthrough. Трейлер / Trailer: Созданная на основе реального движения камеры, CineMotion представляет собой библиотеку клипов виртуальной производственной камеры для быстрого добавления реализма в последовательности UE4. От незаметных холостых слоев до безумных движений, панорамирования, раскрытия и многого другого. Добавьте мгновенного реализма и производственной ценности своим кинематографическим материалам UE4 с помощью 98 уникальных клипов с движением для портативных камер. Простая стандартизированная библиотека ресурсов, которые применяют настраиваемое движение камеры прямо в секвенсоре. Cinemotion дает вам быстрые и реалистичные камеры для виртуального кинопроизводства, кат-сцен и многого другого ... ОБНОВЛЕНИЯ: V.2.0 - Камеры больше не нужно вручную импортировать или создавать родительские объекты - их можно применять непосредственно в секвенсоре, используя библиотеку ресурсов Camera Animation Sequence. Перезапустите программу запуска Epic Games и загрузите самые свежие файлы продуктов. Cinemotion Includes: 40 unique Idles & 58 Framing moves (920 camera files in total including all variants). ++ 5 levels of pre-baked motion smoothing for each take, making it easy to dial up or down the camera feel. ++ All cameras come with full 6DoF movement and rotation only versions, to give you even more control. ++ All files are conformed to UE4 scale and apply directly to cameras in the sequencer. ++ Shot using a cine-style shoulder rig for correct weight and stability. No apps, setup or plugins needed. ++ Example map showing a quick setup to customise and manipulate the motion data in your scene. ++ All cameras are axis aligned and centred around world 0 which apply additively to existing cameras. ++ Store the camera files on your hard-drive to easily import in to any project. ++ Retime, crossfade, change the intensity of the camera motion inside the sequencer. Технические детали / Technical Details: Note: Camera motion can now be applied directly using the pre-imported 'Camera Animation Sequence' assets. Please watch the updated video for more information. Example scene is for Unreal 2.56 98 unique camera shots. 920 total sequences and .fbx camera files (including all variants). All idles are shot as long 30s takes. All framing moves end in long idles (where appropriate) to ensure enough coverage for your shot. Cameras are axis aligned and conformed around world-0. For use with cameras in sequencer & compatible with all platforms. Documentation: https://www.cinetexture.com/support/ue4 IDLES Tight (x3) Regular (x6) Roaming (x5) Loose (x5) Breathing (x2) Vehicle (x3) VehicleIntense (x3) Walking (x5) Running (x5) MobileDevice (x3) FRAMING MOVES TiltUpToLevel (x5) TiltUpFromLevel (x5) TiltDownToLevel (x5) TiltDownFromLevel (x5) PanLeftToCenter (x5) PanLeftCont (x4) PanRightToCenter (x5) PanRightCont (x4) WhipPanLeftToCenter (x4) WhipPanRightToCenter (x4) GlanceLeftRight (x4) Searching (x4) MobilePickUp (x4) Скрытое содержимое