UE4 Asset Advance Locomotion System V3 and Character Interaction

REAL EVIL
Пользователь
Статус
Оффлайн
Регистрация
12 Фев 2021
Сообщения
236
Реакции[?]
784
Поинты[?]
18K
Capturar.jpg

V4.26
Пожалуйста, авторизуйтесь для просмотра ссылки.
Пожалуйста, авторизуйтесь для просмотра ссылки.

Трейлер/Trailer:

Примечание: Это набор из ALS V3 и Character Interaction V3 с дополнительными элементами - преобразовано в UE V4.26

ADVANCED LOCOMOTION SYSTEM

Продвинутая двухпедальная система передвижения и многослойности, сосредоточенная на высококачественной анимации персонажей с реактивным движением. Построен так, чтобы быть гибким, расширяемым и обеспечивать прочную отправную точку для новых проектов. В настоящее время только для одного игрока. (100% ВР)

Трейлер/Trailer:

IMPORTANT: IT IS HIGHLY ADVISED THAT YOU HAVE A GOOD UNDERSTANDING OF BLUEPRINTS AND ARE FAMILIAR WITH HOW GAME ANIMATION WORKS PRIOR TO YOUR PURCHASE OF THIS PACK. THIS IS NOT A PLUG AND PLAY SYSTEM, AND WORKING WITH IT CAN BE CONFUSING IF YOU ARE NEW TO UE4.

Main Features

  • Simple yet flexible Base_Character BP with a curve driven approach to movement and rotation (No root motion, all movement except rolling is code driven).
  • Powerful Data Driven AnimBP with a smart approach to locomotion blending, and a robust layering system for the easy addition of game-play states and variation, without tons of extra animations. Other features include sprint impulse, additive leaning, land prediction, turn/rotate in place, Foot IK and more.
  • Fully dynamic Mantling System that uses simple traces to check for climbable geometry. Curve assets are used for smooth location/rotation alignment and movement.

Secondary Features
  • Experimental Data Driven Camera system using an anim instance to piggy-back off of the state machine functionality, for easy and detailed camera behavior control with states, blends, and anim curves.
  • Basic but functional Ragdoll Blending system to blend seamlessly to and from a ragdoll state. Mostly just for fun ;)
Технические детали / Technical Details:
Main Stuff

  • 1 Base_Character BP with 1 child.
  • 1 AnimBP for all animation.
  • 1 Player Controller and 3 Widgets for easy debugging functionality.
  • 1 Player Camera Manager with an additional AnimBP for the camera system
  • 4 Interfaces for easy communication between all the main systems.
  • 1 Data Table and multiple curves, structs, and enums used throughout the systems.
  • 1 new AnimMan character mesh with accompanying physics asset, great for prototyping, with easy coloring functionality (within child bp).
  • Over 100 key-framed Animation Examples with cycles, poses transitions, and more.

CHARACTER INTERACTION
Шаблон включает в себя систему для перемещения персонажей, взаимодействия персонажей с различными объектами, использования различных видов огнестрельного оружия, сбора и изготовления различных предметов, использования транспортных средств, создания различных ИИ противника и т.д.

Trailers/Трейлеры:
Video Demo interaction level (included in the package):
Пожалуйста, авторизуйтесь для просмотра ссылки.

Video Update1 (IK, InterruptInteraction, FirstPerson):
Пожалуйста, авторизуйтесь для просмотра ссылки.

Video Update2 (Weapon switcher, Jumping, Crouching…):
Пожалуйста, авторизуйтесь для просмотра ссылки.

Video Update3 [Gameplay] (Refactoring project, Cars, AI, Zombies, Soldiers, New Weapons..):
Пожалуйста, авторизуйтесь для просмотра ссылки.

All information about the project is in the documentation.

Пожалуйста, авторизуйтесь для просмотра ссылки.
- Bombs class, Revolver, Crowbar, barriers..

Also I recommend to look at these large packages with a large number of animations:
  • Пожалуйста, авторизуйтесь для просмотра ссылки.
    The combat system contains more of an animation of hand-to-hand combat.
  • Пожалуйста, авторизуйтесь для просмотра ссылки.
    The combat system contains more of the animations with the sword.
In the 3rd update, close combat was added. You can add attack animations and fatalities from these packages.

Технические детали / Technical Details:
Animations Technical info:
Scaled to Epic skeleton: Yes
Number of Animations: 458
Number of Blueprints: 92
Input: Keyboard, Mouse
Network Replicated: No
Number of Effects: 34
Number of Audio tracks: 252

Documentation -
Пожалуйста, авторизуйтесь для просмотра ссылки.
/
Пожалуйста, авторизуйтесь для просмотра ссылки.

 
REAL EVIL
Пользователь
Статус
Оффлайн
Регистрация
12 Фев 2021
Сообщения
236
Реакции[?]
784
Поинты[?]
18K
Покинул портал. Не писать.
Легенда форума
Статус
Оффлайн
Регистрация
1 Авг 2016
Сообщения
4,361
Реакции[?]
5,676
Поинты[?]
173K
Покинул портал. Не писать.
Легенда форума
Статус
Оффлайн
Регистрация
1 Авг 2016
Сообщения
4,361
Реакции[?]
5,676
Поинты[?]
173K
REAL EVIL
Пользователь
Статус
Оффлайн
Регистрация
12 Фев 2021
Сообщения
236
Реакции[?]
784
Поинты[?]
18K
Забаненный
Статус
Оффлайн
Регистрация
28 Июн 2020
Сообщения
144
Реакции[?]
35
Поинты[?]
4K
Обратите внимание, пользователь заблокирован на форуме. Не рекомендуется проводить сделки.
можно личный?
 
▃ ▄ ▅ ▆ ▇ █ █ ▇ ▆ ▅ ▄ ▃
Забаненный
Статус
Оффлайн
Регистрация
29 Дек 2020
Сообщения
264
Реакции[?]
158
Поинты[?]
0
Обратите внимание, пользователь заблокирован на форуме. Не рекомендуется проводить сделки.
Классный ассет мне понравился!
 
Забаненный
Статус
Оффлайн
Регистрация
28 Июн 2020
Сообщения
144
Реакции[?]
35
Поинты[?]
4K
Обратите внимание, пользователь заблокирован на форуме. Не рекомендуется проводить сделки.
Чет он какой-то битый
 
Забаненный
Статус
Оффлайн
Регистрация
28 Июн 2020
Сообщения
144
Реакции[?]
35
Поинты[?]
4K
Обратите внимание, пользователь заблокирован на форуме. Не рекомендуется проводить сделки.
REAL EVIL
Пользователь
Статус
Оффлайн
Регистрация
12 Фев 2021
Сообщения
236
Реакции[?]
784
Поинты[?]
18K
Похожие темы
Сверху Снизу