REAL EVIL
-
Автор темы
- #1
V4.26
Пожалуйста, авторизуйтесь для просмотра ссылки.
Пожалуйста, авторизуйтесь для просмотра ссылки.
Трейлер/Trailer:
Примечание: Это набор из ALS V3 и Character Interaction V3 с дополнительными элементами - преобразовано в UE V4.26
ADVANCED LOCOMOTION SYSTEM
Продвинутая двухпедальная система передвижения и многослойности, сосредоточенная на высококачественной анимации персонажей с реактивным движением. Построен так, чтобы быть гибким, расширяемым и обеспечивать прочную отправную точку для новых проектов. В настоящее время только для одного игрока. (100% ВР)
Трейлер/Trailer:
IMPORTANT: IT IS HIGHLY ADVISED THAT YOU HAVE A GOOD UNDERSTANDING OF BLUEPRINTS AND ARE FAMILIAR WITH HOW GAME ANIMATION WORKS PRIOR TO YOUR PURCHASE OF THIS PACK. THIS IS NOT A PLUG AND PLAY SYSTEM, AND WORKING WITH IT CAN BE CONFUSING IF YOU ARE NEW TO UE4.
Main Features
Secondary Features
Main Stuff
Трейлер/Trailer:
IMPORTANT: IT IS HIGHLY ADVISED THAT YOU HAVE A GOOD UNDERSTANDING OF BLUEPRINTS AND ARE FAMILIAR WITH HOW GAME ANIMATION WORKS PRIOR TO YOUR PURCHASE OF THIS PACK. THIS IS NOT A PLUG AND PLAY SYSTEM, AND WORKING WITH IT CAN BE CONFUSING IF YOU ARE NEW TO UE4.
Main Features
- Simple yet flexible Base_Character BP with a curve driven approach to movement and rotation (No root motion, all movement except rolling is code driven).
- Powerful Data Driven AnimBP with a smart approach to locomotion blending, and a robust layering system for the easy addition of game-play states and variation, without tons of extra animations. Other features include sprint impulse, additive leaning, land prediction, turn/rotate in place, Foot IK and more.
- Fully dynamic Mantling System that uses simple traces to check for climbable geometry. Curve assets are used for smooth location/rotation alignment and movement.
Secondary Features
- Experimental Data Driven Camera system using an anim instance to piggy-back off of the state machine functionality, for easy and detailed camera behavior control with states, blends, and anim curves.
- Basic but functional Ragdoll Blending system to blend seamlessly to and from a ragdoll state. Mostly just for fun ;)
Main Stuff
- 1 Base_Character BP with 1 child.
- 1 AnimBP for all animation.
- 1 Player Controller and 3 Widgets for easy debugging functionality.
- 1 Player Camera Manager with an additional AnimBP for the camera system
- 4 Interfaces for easy communication between all the main systems.
- 1 Data Table and multiple curves, structs, and enums used throughout the systems.
- 1 new AnimMan character mesh with accompanying physics asset, great for prototyping, with easy coloring functionality (within child bp).
- Over 100 key-framed Animation Examples with cycles, poses transitions, and more.
CHARACTER INTERACTION
Шаблон включает в себя систему для перемещения персонажей, взаимодействия персонажей с различными объектами, использования различных видов огнестрельного оружия, сбора и изготовления различных предметов, использования транспортных средств, создания различных ИИ противника и т.д.
Trailers/Трейлеры:
Video Demo interaction level (included in the package):
Video Update1 (IK, InterruptInteraction, FirstPerson):
Video Update2 (Weapon switcher, Jumping, Crouching…):
Video Update3 [Gameplay] (Refactoring project, Cars, AI, Zombies, Soldiers, New Weapons..):
All information about the project is in the documentation.
Also I recommend to look at these large packages with a large number of animations:
Технические детали / Technical Details:
Animations Technical info:
Scaled to Epic skeleton: Yes
Number of Animations: 458
Number of Blueprints: 92
Input: Keyboard, Mouse
Network Replicated: No
Number of Effects: 34
Number of Audio tracks: 252
Documentation -
Trailers/Трейлеры:
Video Demo interaction level (included in the package):
Пожалуйста, авторизуйтесь для просмотра ссылки.
Video Update1 (IK, InterruptInteraction, FirstPerson):
Пожалуйста, авторизуйтесь для просмотра ссылки.
Video Update2 (Weapon switcher, Jumping, Crouching…):
Пожалуйста, авторизуйтесь для просмотра ссылки.
Video Update3 [Gameplay] (Refactoring project, Cars, AI, Zombies, Soldiers, New Weapons..):
Пожалуйста, авторизуйтесь для просмотра ссылки.
All information about the project is in the documentation.
Пожалуйста, авторизуйтесь для просмотра ссылки.
- Bombs class, Revolver, Crowbar, barriers..Also I recommend to look at these large packages with a large number of animations:
- Пожалуйста, авторизуйтесь для просмотра ссылки.The combat system contains more of an animation of hand-to-hand combat.
- Пожалуйста, авторизуйтесь для просмотра ссылки.The combat system contains more of the animations with the sword.
Технические детали / Technical Details:
Animations Technical info:
Scaled to Epic skeleton: Yes
Number of Animations: 458
Number of Blueprints: 92
Input: Keyboard, Mouse
Network Replicated: No
Number of Effects: 34
Number of Audio tracks: 252
Documentation -
Пожалуйста, авторизуйтесь для просмотра ссылки.
/
Пожалуйста, авторизуйтесь для просмотра ссылки.
Пожалуйста, зарегистрируйтесь или авторизуйтесь, чтобы увидеть содержимое.