UE4 Asset Fast Movement System

REAL EVIL
Пользователь
Статус
Оффлайн
Регистрация
12 Фев 2021
Сообщения
236
Реакции[?]
784
Поинты[?]
18K
1-1920x1080-75a162910ea64ad0ac68d03a97b3c295.jpg

V4.26
Пожалуйста, авторизуйтесь для просмотра ссылки.

Трейлер / Trailer:

Быстрая, плавная и веселая система передвижения персонажей.

Данный набор состоит из Character Blueprint в шаблоне персонажа от первого лица, который реализует механику движений, основанную на опыте из современных игр от первого лица. Персонаж может: прыгать, приседать, бежать, скользить, бегать по стенам и прятать оружие. Каждая из функций легко изменяется и отключается.

What can you do with it?
  • Use it as a base template for your own character.
  • Add code from the Blueprint to another character, re-implementing some or all features of Fast Movement System in your own project.
  • Have fun with provided character on a showcase map - which is already entertaining!

There is also a map designed to show the capabilities of Fast Movement System.

Пожалуйста, авторизуйтесь для просмотра ссылки.
(Windows)

Changelog:
August 21 2019 - Release, 4.22 only.
September 6 2019 - 4.23 version added.


Технические детали / Technical Details:
Features:

  • Walking
  • Jumping - double jump by default - you can change how many jumps can your character do in the row!
  • Crouching
  • Running
  • Wall Running
  • Wall Jumping
  • Wall Climbing
  • Sliding (on flat surfaces, uphills and downhills).
  • Weapon Holstering
  • Everything is commented, exposed and easily customizable.
  • When moving this character to another project, remember to setup inputs correctly!
Number of Blueprints and other assets:
  • 4 Blueprints
  • One enumerator
  • A showcase map
  • A bunch of free placeholder Epic assets.
Input:
  • Keyboard
  • Gamepad can be easily configured in Project Settings (if needed, just ask for it and I will add it myself).
Network Replicated:
  • No (but can be added in the future if there will be demand for it)
Supported Development Platforms:
  • Tested on Windows, should work on every platform.
Supported Target Build Platforms:
  • Tested on Windows, should work on every platform.
Documentation:
  • Most of it has been thoroughly commented and categorized, so there should be no need for additional documentation.

Пожалуйста, зарегистрируйтесь или авторизуйтесь, чтобы увидеть содержимое.

 
Последнее редактирование модератором:
Сверху Снизу