-
Автор темы
- #1
V4.21+
Пожалуйста, авторизуйтесь для просмотра ссылки.
Трейлер / Trailer:
Этот ассет включает в себя демонстрационную сцену со спавнящимися зомби, а также комплексную систему расчленения. Для кастомизации необходимо наличие программного обеспечения наподобие (3DS Max, Maya, Blender и т. д.), но сам автор пользуется именно 3DS Max, поэтому если вы хотите использовать его туториал имейте это в виду.
Пожалуйста, авторизуйтесь для просмотра ссылки.
To demonstrate the system’s capability, this project comes with:
- Fully rigged and animated zombie with simple AI mechanics
- 77 dismembering zombie parts, from skull fragments and brain matter to severed limbs
- Rigged and animated triple-barrelled shotgun with reload shells
- Simple FPS mechanics and zombie-spawning system to demonstrate the joy of de-limbing zombies
- Smart character materials with dynamic blood masks and dissolving VFX
- Particle effects and decals, from a muzzle-flashing shotgun to Substance-designed blood decals
- Swampy marshland environment with handcrafted Substance textures, murky water and dense foliage
Поддерживаемые платформы / Supported Platforms: Windows, Mac
Документация / Documentation:
Пожалуйста, авторизуйтесь для просмотра ссылки.
Технические детали / Technical Details
- 12 blueprints, including Base and Child characters, AI and player blueprints
- 2 Levels, one basic demonstration and an example swamp level
- 15 Materials, including environment, character and decal materials
- 5 Particle effects, for blood and weapon effects
- 3 Skeletal meshes, Player weapon, player arms and example zombie
- 102 static meshes, 77 gibs for example zombie and other environment meshes
- 50 textures
- 6 Wavs
- 6 Audio cues
Пожалуйста, зарегистрируйтесь или авторизуйтесь, чтобы увидеть содержимое.
Пожалуйста, зарегистрируйтесь или авторизуйтесь, чтобы увидеть содержимое.
Последнее редактирование модератором: