Исходник Onetap TriggerBalanceAdjust

Участник
Статус
Оффлайн
Регистрация
30 Дек 2020
Сообщения
400
Реакции[?]
293
Поинты[?]
1K
C++:
void TriggerBalanceAdjust()
{
    if (AnimState->m_velocity <= 1.0)
    {
        if (AnimState->m_lastOriginZ)
        {
            if (AnimState->m_isNotMoving) && (AnimState->m_lastOriginZ)
            {
                lastUpdateIncrement = AnimState->m_eyeTimer;

                if (lastUpdateIncrement > 0.0)
                {
                    currentFeetYaw = AnimState->m_currentFeetYaw;
                    goalFeetYaw = AnimState->m_goalFeetYaw;
                    feetDelta = currentFeetYaw - goalFeetYaw;

                    if (goalFeetYaw < currentFeetYaw)
                    {
                        if (feetDelta >= 180.0)
                            feetDelta = feetDelta - 360.0;
                    }
                    else if (feetDelta <= -180.0)
                    {
                        feetDelta = feetDelta + 360.0;
                     }

                     if ((feetDelta / lastUpdateIncrement) > 120.0)
                     {
                            animLayer[3].m_cycle = 0.0;
                            animLayer[3].m_weight = 0.0;
                            animLayer[3].m_sequence = (player, 979); // GetSequenceActivity
                     }
                }
            }
        }
    }
}
 
Последнее редактирование:
Начинающий
Статус
Оффлайн
Регистрация
26 Янв 2021
Сообщения
26
Реакции[?]
6
Поинты[?]
0
it is useless for desync hvh and you just straight up ctrl+c ctrl+v from cpuid dump
 
Сверху Снизу