Исходник Prediction for LW(как вам теперь ?)

Web developer / designer
Пользователь
Статус
Оффлайн
Регистрация
15 Ноя 2020
Сообщения
411
Реакции[?]
124
Поинты[?]
2K
Начинающий
Статус
Оффлайн
Регистрация
21 Апр 2021
Сообщения
6
Реакции[?]
0
Поинты[?]
0
I was just wondering what I'm doing in structs.cpp, When I copy it in there and change loat to float I still get error.
C++:
float weapon_t::get_spread_virtual()
{
    if (!this) //-V704
        return 0.0f;

    return call_virtual<float(__thiscall*)(void*)>(this, g_ctx.indexes.at(10))(this);
}

float weapon_t::get_inaccuracy_virtual()
{
    if (!this) //-V704
        return 0.0f;

    return call_virtual<float(__thiscall*)(void*)>(this, g_ctx.indexes.at(9))(this);
}
I was wondering maybe I placed this wrong I don't really know. (This is in structs.hpp)
C++:
NETVAR(float, m_flThirdpersonRecoil, crypt_str("CCSPlayer"), crypt_str("m_flThirdpersonRecoil"));
// I was just retarded and I got it to get no errors but now when I build I get this

Error:
Severity Code Description Project File Line Suppression State
Error LNK2005 "class std::array<class StoredData_t,150> m_data" (?m_data@@3V?$array@VStoredData_t@@$0JG@@std@@A) already defined in slowwalk.obj legendware C:\Users\root\Desktop\cheat\hooked_fsn.obj 1

// I found that this code just breaks your source dont use this.
 
Последнее редактирование:
mindset studio — yougame.biz/threads/284270
Дизайнер
Статус
Оффлайн
Регистрация
26 Дек 2018
Сообщения
276
Реакции[?]
264
Поинты[?]
84K
Забаненный
Статус
Оффлайн
Регистрация
22 Июл 2021
Сообщения
6
Реакции[?]
0
Поинты[?]
0
Обратите внимание, пользователь заблокирован на форуме. Не рекомендуется проводить сделки.
Сверху Снизу