Куда это прописывать? Можно пример?
[ TEXTSIZE ] Syntax:Render.TextSize(string, int size [optional]);Куда это прописывать? Можно пример?
var text_width = Render.TextSize("Hello");
var screen_size = Global.GetScreenSize();
var screen_height = screen_size[0];
var screen_width = screen_size[1];
Render.String( screen_width - text_width[1], 100, 0, "Hello", [255, 255, 255, 255], 4 );
function drawString()
{
Render.String( 100, 100, 0, "Hello", [ 255, 255, 255, 255 ] );
}
Cheat.RegisterCallback("Draw", "drawString")
А если допустим с кастом фонтом?[ TEXTSIZE ] Syntax:Render.TextSize(string, int size [optional]);
Finds the text width size of the given string.
Returns 0 - default, 1 - bold, 2 - small, 3 - small bold, 4 - large, 5 - icon, 6 - small icon, 8 to 48 regular font with specific size.
или:JavaScript:var text_width = Render.TextSize("Hello"); var screen_size = Global.GetScreenSize(); var screen_height = screen_size[0]; var screen_width = screen_size[1]; Render.String( screen_width - text_width[1], 100, 0, "Hello", [255, 255, 255, 255], 4 );
[ STRING ] Syntax:Render.String(x, y, align, message, color, int size [optional])
Draws a string with the given position, align, RGBA color, and size.
Returns true on success or false on failure.
Size values
0 - default font
1 - bold font
2 - small font
3 - small bold font
4 - BIG font
5 - icons
6 - small icons
even numbers from 8 to 48 are regular font with a more specific size
JavaScript:function drawString() { Render.String( 100, 100, 0, "Hello", [ 255, 255, 255, 255 ] ); } Cheat.RegisterCallback("Draw", "drawString")
А если допустим с кастом фонтом?
var font = Render.AddFont("Verdana", 8, 0); // Default verdana
var font = Render.AddFont("Verdana", 8, 1000); //Bold verdana
Проект предоставляет различный материал, относящийся к сфере киберспорта, программирования, ПО для игр, а также позволяет его участникам общаться на многие другие темы. Почта для жалоб: admin@yougame.biz