Подпишитесь на наш Telegram-канал, чтобы всегда быть в курсе важных обновлений! Перейти

UE4 Asset Over 9000 Swords

  • Автор темы Автор темы benderST
  • Дата начала Дата начала
Модератор раздела «Reallusion Software»
Эксперт
Эксперт
Статус
Оффлайн
Регистрация
11 Фев 2021
Сообщения
1,547
Реакции
3,260
Over 9000 Swords (4).jpg


Пожалуйста, авторизуйтесь для просмотра ссылки.

Технические детали / Technical Details:
Number of Blueprints: 4 (+10 in example content)

List of Features:
- Create composite meshes out of modular parts
- High quality sword assets included
- Material preset management
- Very easy to extend - new weapons, new parts, new material presets
- Randomization features - randomize materials/parts/all
- Base melee weapon blueprint class with hooks for hit detection logic
- Networking support
- Demo level including tutorials and a crafting station example implementation

Scaled to Epic skeleton: Yes
Physically-Based Rendering: Yes
Texture Size (please list textures for each resolution):
512x512 (120 textures)
Collision: Yes (automatically generated)
Vertex Count: between 547 and 2815 per weapon (depending on combination of modular parts)
LODs: no
Number of Meshes: 44 (+9 in example content)
Number of Materials and Material Instances: 1 Material, 41 Material Instances (+2 Materials, 8 Material Instances in example content)
Number of Textures: 120 (+5 in example content)
Engine Compatibility: 4.9+
Intended Platform: All
Platforms Tested: Windows, Oculus Rift, Android

Пожалуйста, зарегистрируйтесь или авторизуйтесь, чтобы увидеть содержимое.

 
Назад
Сверху Снизу