UE4 Plugin Object Pooler (C++ & Blueprint)

Модератор раздела «Reallusion Software»
Модератор
Статус
Оффлайн
Регистрация
11 Фев 2021
Сообщения
1,542
Реакции[?]
3,221
Поинты[?]
148K
Object Pooler (C++ & Blueprint) (1).jpg

V4.26
Пожалуйста, авторизуйтесь для просмотра ссылки.

Трейлер / Trailer:

Шаблон проектирования пула объектов улучшает производительность среды выполнения игры, выделяя заданное количество объектов, готовых к использованию, а затем извлекая эти объекты во время выполнения, когда это необходимо.

Технические детали / Technical Details:

Support Discord Server:
Пожалуйста, авторизуйтесь для просмотра ссылки.


Features:
  • Two Options: World-specific object pool or Actor-specific object pool
  • Ability to set the max lifetime (in seconds) of a pooled actor
  • Improve game performance by up-to 2X
  • Warm up pool over many frames
  • Asynchronously retrieve an actor from the pool
Code Modules:
  • Runtime
Number of Blueprints: 0
Number of C++ Classes: 8
Network Replicated: No
Supported Development & Target Build Platforms: Win64, Win32, MacOS, Linux, PS4, XB-ONE, iOS, Android, Steam VR, Gear VR, Oculus, HoloLens
Documentation:
Пожалуйста, авторизуйтесь для просмотра ссылки.

Guide:
Пожалуйста, авторизуйтесь для просмотра ссылки.

Example Project (4.25 only): An example project can be requested at anytime through the support discord server (link above)

Пожалуйста, зарегистрируйтесь или авторизуйтесь, чтобы увидеть содержимое.

 
Последнее редактирование модератором:
Сверху Снизу