Подпишитесь на наш Telegram-канал, чтобы всегда быть в курсе важных обновлений! Перейти

UE4 Plugin Simple Procedural Walk

Модератор раздела «Reallusion Software»
Эксперт
Эксперт
Статус
Оффлайн
Регистрация
11 Фев 2021
Сообщения
1,547
Реакции
3,260
Simple Procedural Walk (3).jpg



V4.26
Пожалуйста, авторизуйтесь для просмотра ссылки.

Трейлер / Trailer:

Технические детали / Technical Details:
Simple Procedural Walk is entirely written in C++ as a custom Animation Blueprint Node that you can use in your Blueprints.

Current limitations:
  • Only Character & Pawn Actors are supported.
Features:
  • Single configurable Animation Blueprint node.
  • Use any number of legs (2 and 2+).
  • Advanced Solver looks for footholds when no ground is available.
  • Body gets animated as well (location & rotation).
  • Easy to integrate with your existing Characters & Pawns.
  • Support for moving and rotating platforms.
  • 40+ parameters to customize your walk cycle.
  • Callback Events (from an interface) for foosteps & other effects.
  • Beta support for third party code & plugins that implement custom gravity (which involve capsule rotation).
  • Entirely written in C++ for performance optimization.
Code Modules:
  • SimpleProceduralWalk (Runtime)
  • SimpleProceduralWalkEditor (UncookedOnly)
Number of Blueprints: 4 example creatures characters & 4 AnimBP in the example project
Number of Meshes: 4 example creatures in the example project
Number of C++ Classes: 2
Network Replicated: No, but animations will be computed locally on every client
Supported Development Platforms: Windows 32/64
Supported Target Build Platforms: Windows 32/64

Пожалуйста, зарегистрируйтесь или авторизуйтесь, чтобы увидеть содержимое.

 
V4.27 + demo:

Пожалуйста, зарегистрируйтесь или авторизуйтесь, чтобы увидеть содержимое.



V5.0 + demo:
 
Назад
Сверху Снизу