Вопрос How to add "add glow" chams feature

d-_-b
Пользователь
Статус
Оффлайн
Регистрация
16 Янв 2020
Сообщения
119
Реакции[?]
60
Поинты[?]
0
feature in pandora crack where it makes the glow (chams) bigger based on slider

1622246892531.png
 
Эксперт
Статус
Оффлайн
Регистрация
30 Дек 2019
Сообщения
1,967
Реакции[?]
958
Поинты[?]
19K
Код:
if (vars.player.chams.add_glow[enemy_visible].enable)
                    {
                        alpha = (float)vars.chams.add_glow[enemy_visible].color.a() / 255.0f;

                        float color[3] =
                        {
                            vars.chams.add_glow[enemy_visible].color[0] / 255.0f,
                            vars.chams.add_glow[enemy_visible].color[1] / 255.0f,
                            vars.chams.add_glow[enemy_visible].color[2] / 255.0f
                        };

                         interfaces::renderview()->SetBlend(alpha * alpha_modifier);
                        util::color_modulate(color, glow_material);

                        glow_material->IncrementReferenceCount();
                        glow_material->SetMaterialVarFlag(MATERIAL_VAR_IGNOREZ, false);

                        interfaces::modelrender()->ForcedMaterialOverride(double_material);
                        original_fn(interfaces::modelrender(), ctx, state, info, bone_to_world);
                        interfaces::modelrender()->ForcedMaterialOverride(nullptr);
                    }
 
Эксперт
Статус
Оффлайн
Регистрация
30 Дек 2019
Сообщения
1,967
Реакции[?]
958
Поинты[?]
19K
Сверху Снизу