Исходник Static legs & pitch null on landing for legendware

Пользователь
Статус
Оффлайн
Регистрация
29 Дек 2020
Сообщения
62
Реакции[?]
31
Поинты[?]
2K
hooked_createmove.cpp [line 439]

C++:
// pitch 0
if (g_ctx.local()->get_animation_state()->m_bInHitGroundAnimation)
    {
        if (g_ctx.local()->get_animation_state()->m_flHeadHeightOrOffsetFromHittingGroundAnimation)
        {
            local_animations::get().local_data.fake_angles.x = 0.0f;
            local_animations::get().local_data.real_angles.x = 0.0f;
            local_animations::get().local_data.stored_real_angles.x = 0.0f;
        }
    }
local_animations.cpp [line 47 & line 70] ( need to paste in both if's, like this):
Пожалуйста, авторизуйтесь для просмотра ссылки.
Пожалуйста, авторизуйтесь для просмотра ссылки.

C++:
        // pitch 0
        if (g_ctx.local()->is_alive())
        {
            if (g_ctx.local()->m_fFlags() & FL_ONGROUND) {
                animstate->m_bOnGround = true;
            }
        }

        // static legs
        g_ctx.local()->m_flPoseParameter()[6] = 1;
have fun pasters, Spooky#2881 (if u need any help)
 
Забаненный
Статус
Оффлайн
Регистрация
9 Ноя 2020
Сообщения
57
Реакции[?]
5
Поинты[?]
0
Обратите внимание, пользователь заблокирован на форуме. Не рекомендуется проводить сделки.
damn i just made something like this the other day
 
Пользователь
Статус
Оффлайн
Регистрация
18 Май 2020
Сообщения
188
Реакции[?]
71
Поинты[?]
0
if (g_ctx.local()->get_animation_state()->m_bInHitGroundAnimation) { if (g_ctx.local()->get_animation_state()->m_flHeadHeightOrOffsetFromHittingGroundAnimation) { local_animations::get().local_data.fake_angles.x = 0.0f; local_animations::get().local_data.real_angles.x = 0.0f; local_animations::get().local_data.stored_real_angles.x = 0.0f; } }
wok memedora to lw
 
Забаненный
Статус
Оффлайн
Регистрация
9 Ноя 2020
Сообщения
57
Реакции[?]
5
Поинты[?]
0
Обратите внимание, пользователь заблокирован на форуме. Не рекомендуется проводить сделки.
[QUOTE = "PIPIDUROKARAILEK, post: 2190964, member: 355571"]
wok memedora to lw
[/ QUOTE]
yeah it was in wok because thats where i took it from when i made something similar
 
Пользователь
Статус
Оффлайн
Регистрация
18 Май 2020
Сообщения
188
Реакции[?]
71
Поинты[?]
0
[QUOTE = "PIPIDUROKARAILEK, post: 2190964, member: 355571"]
wok memedora to lw
[/ QUOTE]
yeah it was in wok because thats where i took it from when i made something similar
he said "have fun pasters" but is pasting somethings from wok to lw :tearsofjoy:
its public code, i didnt took it from wok
Пожалуйста, авторизуйтесь для просмотра ссылки.
so if is public an repost is not necessary
 
Начинающий
Статус
Оффлайн
Регистрация
17 Апр 2020
Сообщения
236
Реакции[?]
24
Поинты[?]
2K
hooked_createmove.cpp [line 439]

C++:
// pitch 0
if (g_ctx.local()->get_animation_state()->m_bInHitGroundAnimation)
    {
        if (g_ctx.local()->get_animation_state()->m_flHeadHeightOrOffsetFromHittingGroundAnimation)
        {
            local_animations::get().local_data.fake_angles.x = 0.0f;
            local_animations::get().local_data.real_angles.x = 0.0f;
            local_animations::get().local_data.stored_real_angles.x = 0.0f;
        }
    }
local_animations.cpp [line 47 & line 70] ( need to paste in both if's, like this):
Пожалуйста, авторизуйтесь для просмотра ссылки.
Пожалуйста, авторизуйтесь для просмотра ссылки.

C++:
        // pitch 0
        if (g_ctx.local()->is_alive())
        {
            if (g_ctx.local()->m_fFlags() & FL_ONGROUND) {
                animstate->m_bOnGround = true;
            }
        }

        // static legs
        g_ctx.local()->m_flPoseParameter()[6] = 1;
have fun pasters, Spooky#2881 (if u need any help)
чото я не понял,а нахуя это и что делает?
 
SLANG
Начинающий
Статус
Оффлайн
Регистрация
15 Май 2019
Сообщения
159
Реакции[?]
28
Поинты[?]
0
Сверху Снизу