Подпишитесь на наш Telegram-канал, чтобы всегда быть в курсе важных обновлений! Перейти

UE4 Asset Physics-Based Camera Movement

  • Автор темы Автор темы Serguey
  • Дата начала Дата начала
Олдфаг
Олдфаг
Статус
Оффлайн
Регистрация
16 Ноя 2020
Сообщения
2,117
Реакции
3,612
pbcm.jpg


V4.26
Пожалуйста, авторизуйтесь для просмотра ссылки.

Трейлер / Trailer:

Динамический компонент камеры, который вычисляет физику в реальном времени для сверхреалистичных рывков камеры и её качающегося движения на основе скорости и физических событий.

Технические детали / Technical Details:

Features:

  • Real-time physics-calculated camera movement component for natural and realistic camera bob and sway.
  • Camera movement includes Location, Rotation & Field of View adjustments in real-time, including callable camera shake and nudge functions.
  • Works with any pawn class, providing a basic Spring Arm component is in the hierarchy.
  • Optimized Blueprint camera code containing cleanly written math expressions for physics calculation.
  • Wide variety of adjustable camera parameters based on desired camera movement and feel for your project.
Please Note: The Physics Camera Component wasn't designed with a first person perspective in-mind. Although, it can be adjusted via the spring arm length to work as a first person camera, if you set the spring arm length to zero.

Number of Blueprints: 5
100% Blueprints: Yes
Supported Development Platforms: Windows
Network Replicated: No

 
Последнее редактирование:
На маркете написано от 24 до 26, по ссылке какая версия качается? Есть ли возможность выложить 25 версию, или не имеет значения ?
 
На маркете написано от 24 до 26, по ссылке какая версия качается? Есть ли возможность выложить 25 версию, или не имеет значения ?
Тут только версия 4.26 only, для 4.25 у меня нет
 
Назад
Сверху Снизу