UE4 Asset Choppable and Interactive Trees (Replicated)

Участник
Статус
Оффлайн
Регистрация
6 Янв 2021
Сообщения
302
Реакции[?]
505
Поинты[?]
22K


V.4.26
Пожалуйста, авторизуйтесь для просмотра ссылки.

Нужно срубить деревья? Используйте это очень простое в использовании и настраиваемое Choppable & Interactive Trees, основанное на разрушаемой сетке (Replicated).

Технические детали / Technical Details:
To configure a tree: Create a child blueprint of the BP_TreeCutting_Master.
Here you are able to configure:
· Duration before logs are spawning
· Life: How many hits does the tree require to be chopped down?
· Delete after time fallen: How many seconds does the actor (All parts, e.g. trunk, scene components and any other actor information) needs to be alive after the tee is cut? Note: The fallen logs will remain because they are spawned as separate actors.
· Destroy actor after inactivity: How many seconds does the tree needs to be alive after the tree is touched? This is necessary due to performance and cleanup purposes.
· Log to spawn: Define your own log with own variables.
· Falling tree sound: Which sound to use when the tree is falling
· The meshes for the trees. Top, middle (Destructible mesh) Trunk and the Original tree.
After the tree is chopped, a log is spawned. This log is a blueprint so you are able to configure it for your inventory system.

Пожалуйста, зарегистрируйтесь или авторизуйтесь, чтобы увидеть содержимое.

 
Последнее редактирование модератором:
Пользователь
Статус
Оффлайн
Регистрация
8 Июл 2020
Сообщения
288
Реакции[?]
222
Поинты[?]
11K
Реализация рубки конечно из серии,"на коленке","лучше чем ничего" или "и так пойдёт".Стремиться надо к чему-то подобному.Чтобы прям уф..вот это пушка:screamcat:
https://www.reddit.com/r/OculusQuest/comments/jrlwgb
 
Сверху Снизу