UE4 Asset ALSv4+HorrorEngine+Metahuman+Drivable Cars

Пользователь
Статус
Оффлайн
Регистрация
14 Янв 2021
Сообщения
247
Реакции[?]
542
Поинты[?]
253K
Screenshot_3.jpg

Проект интегрирующий с ALS ассет HorrorEngine, модель персонажа Metahuman, управление авто, плавание и пр.
Автор проекта: Daniel Prado
Пожалуйста, авторизуйтесь для просмотра ссылки.

UE v4.26 (возможно на более ранних тоже будет работать)

/ENG:
This version I have included some improvements as:

- Molotov and Exploding gas bottles, with explosions and fire propagation.
- Exploding Gas Bottles are Physical objects, so you can grab them and put them anywhere in the level, this includes some basic strategy moves for you to finish the enemies more easily.
- Spawners can spawn enemies now by Horror Event, this will save us to have all enemies spawned from first load, saving machine resources.
- Spawners now can trigger an Horror Event when all the enemies spawned by it are dead, this will help us to create some nice events as Enemy Waves or, as included in the demo level, spawn bosses after killing some normal zombies.

/RUS:
Изменения в последней версии:

- Добавлен коктейль Молотова и взрывающиеся газовые баллоны, которые при взрывах распространяют огонь.
- Взрывающиеся газовые баллоны - это физические объекты, поэтому вы можете взять их и поставить в любом месте на уровне, это позволяет реализовать некоторые базовые стратегические приемы, чтобы вам было легче добивать врагов.
- Спавнеры теперь могут спавнить врагов с помощью horror event, это спасет нас от появления всех врагов в момент загрузки уровня, экономя ресурсы.
- Спавнеры теперь могут запускать horror event, когда все враги, порожденные им, мертвы, это поможет нам создать несколько удобных событий, таких как вражеские волны или, как сделано в демонстрационном уровне, создание боссов после убийства некоторых обычных зомби.



Swimming that is available includes:
- Swim when water is over chest of the character

- Float when it is idle and swim when is moving

- Dive using crouch key (left alt by default)

- Swim up using jump key (space by default)

- Oxygen widget is added and it is shown only when diving

- When Character runs out of oxygen (30 seconds by defauly editable on character instance) he will start receiving damage (5 by default editable on character instance).

- Character is able to get out of the water by walking through ramp or stais and also by mantling (using jump close to a ledge).


V5
Для просмотра содержимого вам необходимо авторизоваться.


UPDATE V6

This version includes:

- Items Options in the inventory

- Pick objects in range system

- Reworked Fast Access Menu

- Reworked Weapons

- New Enemy type component

- Gamepad is now fully supported for inventory, Game menu and gameplay.

- Some bugs fixed.
Для просмотра содержимого вам необходимо авторизоваться.


V6 FIX (20-07-2021)
This version correct a few bugs and also improve a lot the First Person gameplay.
Для просмотра содержимого вам необходимо авторизоваться.
 
Последнее редактирование:
Пользователь
Статус
Оффлайн
Регистрация
14 Янв 2021
Сообщения
247
Реакции[?]
542
Поинты[?]
253K
Update v6

This version includes:

- Items Options in the inventory

- Pick objects in range system

- Reworked Fast Access Menu

- Reworked Weapons

- New Enemy type component

- Gamepad is now fully supported for inventory, Game menu and gameplay.

- Some bugs fixed.


Для просмотра содержимого вам необходимо авторизоваться.
 
Пользователь
Статус
Оффлайн
Регистрация
14 Янв 2021
Сообщения
247
Реакции[?]
542
Поинты[?]
253K
Обновленная v6 от 20-07-2021 с исправлениями нескольких багов и режима от первого лица.
Снизил хайд.

V6 FIX (20-07-2021)
This version correct a few bugs and also improve a lot the First Person gameplay.

Для просмотра содержимого вам необходимо авторизоваться.
 
Сверху Снизу