Олдфаг
-
Автор темы
- #1
V4.24 - V4.26
Пожалуйста, авторизуйтесь для просмотра ссылки.
Трейлер / Trailer:
Вы ищете не постпроцессное решение для Cel Shading? Не ищите дальше! Также включает в себя mesh outlines!
Технические детали / Technical Details:
Features:
- Procedural or texture based banding (Cels)
- Multiple Light Sources (2 Directional Light, 1 Skylight, 25 Point Light Within a certain radius)
- Rim light with shadow mask
- Stylized Specular and Hair Specular
- Pattern for that cool comic book effect (screen space or uv space)
- Normal map and Detail Normal
- Mesh outline (Invert your mesh and use it as an outline)
- Animated Outlines
- Inline
- CubeMap
- ID Map
Materials
• 3 Cell Shader material (Opaque, Masked,Translucent)
• Outline materials (Opaque, Masked,Translucent)
• 4 Material function
• A few material instance example
Mesh
• Forest Demo meshes: Axe, 2 flower, Grass, Hut, Pine tree, 3 rocks, 1 smoke, 1 Trunk, 2 Wind
Пожалуйста, зарегистрируйтесь или авторизуйтесь, чтобы увидеть содержимое.
Последнее редактирование модератором: