• Ищем качественного (не новичок) разработчиков Xenforo для этого форума! В идеале, чтобы ты был фулл стек программистом. Если у тебя есть что показать, то свяжись с нами по контактным данным: https://t.me/DREDD

UE4 Asset Pro HUD Pack V2

REAL EVIL
Пользователь
Пользователь
Статус
Оффлайн
Регистрация
12 Фев 2021
Сообщения
236
Реакции
784
PHV2Gallery21-1920x1080-6d3fe24109e1cfc02b275d8b96ad3919.jpg


V4.26, V4.27, V5.0
Пожалуйста, авторизуйтесь для просмотра ссылки.

Трейлер / Trailer:
Version 2

Version 1

Пожалуйста, авторизуйтесь для просмотра ссылки.
|
Пожалуйста, авторизуйтесь для просмотра ссылки.
|
Пожалуйста, авторизуйтесь для просмотра ссылки.

Пожалуйста, авторизуйтесь для просмотра ссылки.
|
Пожалуйста, авторизуйтесь для просмотра ссылки.
|
Пожалуйста, авторизуйтесь для просмотра ссылки.


A HUD serves as a bridge for communication between the game and its players and is an essential part of the positive user experience. This HUD pack gives you a few significant and easy-to-use tools that can help you communicate important information within the game to your players. In addition to navigational means of communication (such as compass or minimap), there are various means of notification to provide the player with information. Example scenarios would be, a player loots, a player gets a task, a player character becomes stronger (or weaker), a player character has to find a place etc. - With numerous preset options, a style guide option and setting options with the HUD nodes at runtime you have a strong foundation to communicate your gameplay to your players.

Технические детали / Technical Details:
Features V2:

  • Compass + Marker System
  • Minimap + Marker System
  • World Marker System
  • Crosshair System + Hit Feedback
  • Mission Notification
  • Update Notification
  • Option Notification
  • Pickup Notification
  • Progress Notification
  • Primary Notification
  • Tutorial Notification
  • HUD Effects (Black Screen / Highlight / Damage Effect)

Additional Notes:
It was deliberately omitted a health indicator and weapon display, as these would be too different and varied in design and structure.

Number of Blueprint Classes: 49
Number of Master Materials: 19
Number of Material Instances: 29
Number of Textures: 131
Number of Widgets: 55
Fonts (Open Font License): Roboto / Roboto Cnd / Exo2 / Barlow Cnd
Network replicated: No, HUD & Widget classes are completely clientside

Supported Development Platforms: Windows, Mac
Supported Target Build Platforms: Windows, Mac

V1 is available in UE versions 4.21 and below
V2
is available in UE versions 4.22 and above

V4.26

Пожалуйста, зарегистрируйтесь или авторизуйтесь, чтобы увидеть содержимое.


V4.27, V5.0

Пожалуйста, зарегистрируйтесь или авторизуйтесь, чтобы увидеть содержимое.

 
Последнее редактирование модератором:
Можно личный пожалуйста
 
Можно личный пожалуйста
 
Ух! Спасибо. Очень красивый и продуманный HUD.
 
Можно личный пожалуйста
 
Назад
Сверху Снизу