-
Автор темы
- #1
Обратите внимание, пользователь заблокирован на форуме. Не рекомендуется проводить сделки.
V4.26
Пожалуйста, авторизуйтесь для просмотра ссылки.
Технические детали / Technical Details:
Features:
- 3 layer auto material based on Пожалуйста, авторизуйтесь для просмотра ссылки..
- height based top/snow layer
- supports Пожалуйста, авторизуйтесь для просмотра ссылки.
- paint above 4 layers individually
- Пожалуйста, авторизуйтесь для просмотра ссылки.support to get depth based on heightmaps
- customize textures & settings in realtime
- a paintable sand layer
- additional 2 layers which you can add textures & paint
- Tile reduction with distance-based LOD texturing & noise-based color variations
- Пожалуйста, авторизуйтесь для просмотра ссылки.(or any static mesh) spawning system
- procedural puddle system which works with any texture
- manually remove the grass with a paint layer
- built-in support for Unreal Engine's Пожалуйста, авторизуйтесь для просмотра ссылки.
- specular & roughness controlling for landscapes
- various options to Пожалуйста, авторизуйтесь для просмотра ссылки.
- clean & modular master material
- lightweight (20MB for the core
Пожалуйста, зарегистрируйтесь или авторизуйтесь, чтобы увидеть содержимое.