Подведи собственные итоги года совместно с YOUGAME и забери ценные призы! Перейти

X64 MMap for x86 game

Статус
В этой теме нельзя размещать новые ответы.
#define VOID void
Начинающий
Начинающий
Статус
Оффлайн
Регистрация
13 Май 2017
Сообщения
121
Реакции
25
trying to write x64 injector for x32 game
all struct contains 32 postfix
loader code part:
C++:
Expand Collapse Copy
while (pIBR->VirtualAddress)
    {
        if (pIBR->SizeOfBlock >= sizeof(IMAGE_BASE_RELOCATION))
        {
            int count = (pIBR->SizeOfBlock - sizeof(IMAGE_BASE_RELOCATION)) / sizeof(WORD);
            PWORD list = (PWORD)(pIBR + 1);

            for (int i = 0; i < count; i++)
            {
                if (list[i])
                {
                    PDWORD ptr = (PDWORD)((LPBYTE)LoaderParams->ImageBase + (pIBR->VirtualAddress + (list[i] & 0xFFF)));
                    *ptr += delta;
                }
            }
        }

        pIBR = (PIMAGE_BASE_RELOCATION)((LPBYTE)pIBR + pIBR->SizeOfBlock);
    }
this shit crashes game
maybe this is due to the different sizes of the pointer?
 
Статус
В этой теме нельзя размещать новые ответы.
Назад
Сверху Снизу