Вопрос Need help with external cpp knifechanger

Статус
В этой теме нельзя размещать новые ответы.
Начинающий
Начинающий
Статус
Оффлайн
Регистрация
9 Июл 2017
Сообщения
14
Реакции
1
Guys hello, have I of the C ++ external knifechanger and the problem is:
Screenshot_2.png
as you can see my icon has changed, console is spamming regarding knife, but knife's model in hand won't change, if someone could help me that would be awesome! Other skins are working just fine but not for knife. My code is:
Код:
Expand Collapse Copy
else if (weaponID! = WEAPON_KNIFE && weaponID! = WEAPON_KNIFE_T && weaponID! = WEAPON_KNIFE_M9_BAYONET) {continue; }
                else
                {
                    Paintkit = 568;
                    Seed = 420;
                    Statrak = -1;
                    Quality = 0;
                    Wear = 0.0003f;
                    strcpy (CustomName, "");

                    writeMem <short> (weaponEntity + m_iItemDefinitionIndex, WEAPON_KNIFE_M9_BAYONET); // Knife Name
                    writeMem <int> (weaponEntity + m_nViewModelIndex, knifeIndex);
                }
                if (readMem <int> (weaponEntity + m_iItemIDHigh)! = -1)
                {
                    writeMem <int> (weaponEntity + m_iItemIDHigh, -1);
                }
                writeMem <int> (weaponEntity + m_iAccountID, accountID);
                writeMem <DWORD> (weaponEntity + m_nFallbackPaintKit, Paintkit);
                writeMem <int> (weaponEntity + m_nFallbackSeed, Seed);
                writeMem <float> (weaponEntity + m_flFallbackWear, Wear);
                writeMem <int> (weaponEntity + m_nFallbackStatTrak, Statrak);
                writeMem <int> (weaponEntity + m_iEntityQuality, Quality);

                if (CustomName! = "")
                {
                    WriteProcessMemory (pHandle, (LPVOID) (weaponEntity + m_szCustomName), CustomName, sizeof (char [20]), NULL);
                }
            }
// Knife changer
            if (isGot == false)
            {
                knifeIndex = GetModelIndexByID (WEAPON_KNIFE_M9_BAYONET); // Knife Model
                isGot = true;
            }

            UINT iCurWeaponAdress = readMem <UINT> (localPlayer + m_hActiveWeapon) & 0xFFF;
            UINT m_iBase = readMem <UINT> (clientBase + dwEntityList + (iCurWeaponAdress - 1) * 0x10);
            short curwpnID = readMem <short> (m_iBase + m_iItemDefinitionIndex);

            if (curwpnID == WEAPON_KNIFE || curwpnID == WEAPON_KNIFE_T || curwpnID == WEAPON_KNIFE_M9_BAYONET)
            {
                DWORD knifeViewModel = readMem <DWORD> (localPlayer + m_hViewModel) & 0xfff;
                knifeViewModel = readMem <DWORD> (clientBase + dwEntityList + (knifeViewModel - 1) * 0x10);

                if (! knifeViewModel) {continue; }

                writeMem <DWORD> (knifeViewModel + m_nViewModelIndex, knifeIndex);
            }
        }
        else
        {
            isGot =! isGot;
        }
 
Последнее редактирование:
Обратите внимание, пользователь заблокирован на форуме. Не рекомендуется проводить сделки.
апнул тему для решения данной проблемы, у меня тоже возникла такая шняга. Как это исправить?
1657531071794.png

1657531362480.png
 
Обратите внимание, пользователь заблокирован на форуме. Не рекомендуется проводить сделки.
Статус
В этой теме нельзя размещать новые ответы.
Назад
Сверху Снизу