-
Автор темы
- #1
Обратите внимание, пользователь заблокирован на форуме. Не рекомендуется проводить сделки.
V4.26
Пожалуйста, авторизуйтесь для просмотра ссылки.
Трейлер / Trailer:
Технические детали / Technical Details:
Features:
- Ocean Spline System - Blueprint
- Hierarchical Instance Converter - Blueprint
- 2 Landscape Materials: above water & underwater
- 3 Rock Meshes: 3 Material Instances each
- 2 Kelp Meshes: 1 Animation
- 2 Seaweed Meshes
- Sea Anemone Mesh: 2 Material Versions
- 5 Sea Sponge Meshes
- Hammerhead Shark: 1 Vertex Animation, 1 Skeletal Animation
- Leopard Shark: 1 Vertex Animation, 2 Materials
- Medaka: 1 Vertex Animation, 2 Materials, 2 Particles
- Jellyfish: 1 Vertex Animation, 2 Materials
- Blue Tang: 1 Vertex Animation, 3 Particles
- Bubble particles
- Mote Particles
- Glowing Mote Particles
- God ray mesh & material
- Dynamic Deep Sea Lighting Blueprint
- [2048] x 18
- [1024] x 48
- [512] x 9
- [256] x 6
- [128 x 5
- [4x4] x 4
- [other] x 40
- Kelp = 8k
- Seaweed = 1k
- Rocks = 6k
- Shell = 8k
- Corals = 13k
- Sea Anemone = 3k
- Sea Sponges = 51k to 1k
- Medaka Fish = 3k
- Bluetang Fish = 1k
- Leopard Shark = 1k
- Hammerhead Shark = 6.5k
LODs: 4
Number of Meshes: 24
Number of Materials and Material Instances: 92
Number of Textures: 130
Supported Development Platforms: Windows
Supported Target Build Platforms: Mac, Windows, Playstation 4, Xbox One
Documentation: In Blueprints
Пожалуйста, зарегистрируйтесь или авторизуйтесь, чтобы увидеть содержимое.