UE4 Plugin Variable Access Library

Покинул портал. Не писать.
Легенда форума
Статус
Оффлайн
Регистрация
1 Авг 2016
Сообщения
4,363
Реакции[?]
5,682
Поинты[?]
170K


V4.26 - V4.27
Пожалуйста, авторизуйтесь для просмотра ссылки.

Технические детали / Technical Details:
Features:
  • V 1.6 FULL ACCESS (planned release December 10th, 2021):
    THIS UPDATE MAY BUT SHOULD NOT, BREAK YOUR CODE, THE SAME FUNCTIONS STILL EXIST JUST IN A DIFFERENT CLASS; DOUBLE-CHECK TO ENSURE, AND RECOMPILE ALL CODE!!!
    -Improve Array & Map Support (add new functions)
    -added DataTable Support
  • V 1.5 MAP VARIABLE SUPPORT UPDATE (current version, released October 10th, 2021):
    -added Wildcard Map Support
    -added Impure Getter Function
    -reorganize code by adding 4 classes (Getters, Setters, General, Impure) for cleaner code structure and easier additions
  • V 1.4 WILDCARD ARRAY UPDATE (released September 20th, 2021):
    - added Get & Set Wildcard Array Support for all common variable types (structs are excluded and require their own function)
    -> Remove & Add may not be required and can be accessed with the get function that's why I skipped them. let me know if they are required
    - Support 4.27
    -remove unused function library class
    -Get All Variable Names
    -Get All Variables Name of Type
    -Get Variable Type by prefix (add a prefix like f. or b. to get the specific variable type)
    -Get All Functions by Target
    -Find Function by name
    -Open Function by name
    -added UMG Variable Types Support
    -Easy Transform Functions
    t Location of Transformet Rotation of Transform
    • Set Scale of Transform
  • V1.3: Plugin Settings under ProjectSettings>Plugins>VariableAccess to toggle global debugging (print to log/screen) for easier debugging (displaying the Actor the function is triggered from and/or the name of the variable which couldn't be found)
  • V1.2: Add Support for Int64, Vector2d, IntVector, IntPoint, Object
  • V1.1: Add Support for Transform, Rotator, LinearColor, Name, Text, String
  • V1.0: Support Bool, Byte, Float, Int, Vector
  • Access Variables of any actor, anywhere, by its name
  • Check if desired variables exist (bool return result)
  • Set/Get Functions of all the above supported variable types
  • Scale Vector Function
  • Math Functions for Float & Int
  • Replicated Variables supported!
Code Modules:
  • VariableAccessLib (Runtime)
Number of Blueprint Nodes: 42
Number of C++ Classes: 3 [VariableAccessFuncLib, VariableAccessSettings, VariablesAccessLogging]
Network Replicated: Functions are not replicated but can be called on Server or Client for replicated variables.
Supported Development Platforms: PC (Win,Mac)
Supported Target Build Platforms: Any
Documentation:
Пожалуйста, авторизуйтесь для просмотра ссылки.

Example Project:
Пожалуйста, авторизуйтесь для просмотра ссылки.

Important/Additional Notes: I will support older engine versions if requested.

V1.3 V4.26
Для просмотра содержимого вам необходимо авторизоваться.

V1.5 V4.26 - V4.27
Для просмотра содержимого вам необходимо авторизоваться.
 
Последнее редактирование модератором:
Забаненный
Статус
Оффлайн
Регистрация
24 Июн 2020
Сообщения
102
Реакции[?]
266
Поинты[?]
5K
Обратите внимание, пользователь заблокирован на форуме. Не рекомендуется проводить сделки.
This Plugin is fully functioning in UE5 EA. Unfortunately I cannot set it live for this engine version. Simply copy over the plugin folder and rebuild the project from source.
 
Модератор раздела «Unreal Engine»
Модератор
Статус
Оффлайн
Регистрация
12 Авг 2020
Сообщения
4,237
Реакции[?]
3,350
Поинты[?]
1M
??С наступающим Новым Годом!??
??С Новым Годом!??
???
Обновление:
V1.5 V4.26

Для просмотра содержимого вам необходимо авторизоваться.

V1.5 V4.27
Для просмотра содержимого вам необходимо авторизоваться.
 
Последнее редактирование:
Похожие темы
Сверху Снизу