Подпишитесь на наш Telegram-канал, чтобы всегда быть в курсе важных обновлений! Перейти

Вопрос Layer 6 issue

  • Автор темы Автор темы Naqix
  • Дата начала Дата начала
Начинающий
Начинающий
Статус
Оффлайн
Регистрация
17 Дек 2018
Сообщения
116
Реакции
5
Hello, so I added a layer 6 resolver for lw recently. Now the problem I'm having is the fact that whenever the layer 6 resolver is used, the side is always set to "RESOLVER_ORIGINAL", however, when the default methods are being used, the side is not "RESOLVER_ORIGINAL". I can't figure out the cause of the problem. here are some screenshots:
Пожалуйста, авторизуйтесь для просмотра ссылки.
The deltas have values:
Пожалуйста, авторизуйтесь для просмотра ссылки.

I also have playbackrate for each matrix:
Пожалуйста, авторизуйтесь для просмотра ссылки.
and I hit here:
Пожалуйста, авторизуйтесь для просмотра ссылки.

and in there I set the side to "RESOLVER_SECOND" but the mode is still "RESOLVER_ORIGINAL". I have no idea what the issue is. Any help would be appreciated.
 
bad but show me how you call
2kH82RD.png
 
Your delta 3 seems to be wrong. But your delta 1 and 2 most likely are looking legit.

Also, you should lock your data because this code are rarely triggered so you are detecting this once and lock it. You can reset this only if selected enemy player is dead or a new round has been started. Also, check it out if your code is not beeing overrided by some wrong logic you may have inserted below or up of your layers code. I mean there is can probably be something that is triggering always and broke up your resolver logic.

Have a good day.
 
Обратите внимание, пользователь заблокирован на форуме. Не рекомендуется проводить сделки.
Если ты про лог,то легендвар всегда пишет "RESOLVER_ORIGINAL [ номер в массиве ]". Он не пишет second и т.д.
И покажи как ты все эти дельты сторишь.
If you are about logs, then the legendware always prints " REVOLVER_ORIGINAL [ number in the array ]". LW does not write second, etc.
And show me how you store all these deltas.
 
Delete it !player_record->layers[12].m_flWeight * 1000.f from your resolver. You need to save 12 layers to use this, and this check is useless
 
Последнее редактирование:
Назад
Сверху Снизу