-
Автор темы
- #1
Обратите внимание, пользователь заблокирован на форуме. Не рекомендуется проводить сделки.
V4.26 - V4.27, UE5.0 Preview2
Пожалуйста, авторизуйтесь для просмотра ссылки.
Трейлеры / Trailers:
Worldscape Plugin приносит технологию ландшафта Clipmap в нереальный двигатель 4, 5a, 5,0, 5.1 Создание бесконечных оптимизированных планет и пейзажей.
NotePatch: Update 1.0.1:
- Supports Unreal Engine 5 MainBranch
- Add Projected Position (Experimental)
- Add Override the generation position in both editor and Runtime.
- Add Noise Surface Crater (Moon type)
- Add level Demonstration_FlatWorld
- Add level Demonstration_Planet
- Add Distance field for foliages
- Fix HMI in Runtime
- Fix Foliage Crash in 4.26
- Fix in ClipMaps system
- Improve Default Value in WorldScapeRoot
- Improve WorldOriginRebasing Fake64bits Squared in GameRuntime / no editor (experimental)
- Improve Level Demonstration
- Improve Ground Slope Angle for spawn foliages
- Improve placeolder assets
Технические детали / Technical Details:
- ClipMap's based terrain technology. Пожалуйста, авторизуйтесь для просмотра ссылки.
- Create infinitely large and tiny flat / spherical worlds.
- Smart terrain level of detail to achieve maximum performances.
- Instanced, multithreaded procedural foliage generation through temperature, humidity, height, noise and slope parameters.
- Noise-based biome system customizable C ++
- Import HeightMaps 8 / 16bits: Пожалуйста, авторизуйтесь для просмотра ссылки.+Пожалуйста, авторизуйтесь для просмотра ссылки.
- Surface Collision: Пожалуйста, авторизуйтесь для просмотра ссылки.
- NavMesh: Пожалуйста, авторизуйтесь для просмотра ссылки.
- WaterPlugin: Пожалуйста, авторизуйтесь для просмотра ссылки.
- Simple Layer Materials procedural for surface.
- Realistic Gravity for planet . (Experimental)
- Realistic Ligthing for planet .
- WorldScapeCore - Runtime
- WorldScapeEditor - Editor
- WorldScapeFactory - Editor
Для просмотра содержимого вам необходимо авторизоваться.
New Update 2.3.2 (Publish 16/03/2022) V4.26 - V4.27
Для просмотра содержимого вам необходимо авторизоваться.
V2.3.2 UE5.0 Preview2
Для просмотра содержимого вам необходимо авторизоваться.
Последнее редактирование модератором: