Модератор раздела «Reallusion Software»
-
Автор темы
- #1
Пожалуйста, авторизуйтесь для просмотра ссылки.
UPDATE:
- UPDATE 1.3 (March 28, 2021): Project was rebuilt to match the new official female skeleton and mannequin proportions introduced in Unreal Engine 4.26. Demonstration Blueprint made by Peter Colley added to the scene. It allows cycling through premade characters and randomizing modular parts and materials. Hotkeys: Q, E.
- UPDATE 1.2 (March 20, 2021): Updated run animation, fixed skinning on long hair models.
- UPDATE 1.1 (March 8, 2021): New textures for the pants slot, minor texture updates for the torso. New idle pose. Skinning fixes. New environment for the project.
Этот пакет предназначен для совместимости с моими другими пакетами, которые еще предстоит освободить, поэтому базовые элементы структуры могут быть перемешаны с другими characters. Модель, разделенная на следующие слоты: Head, Head Accessory, Torso, Arms, Legs, Feet. Содержит предварительные текстурированные материалы, а также маскированные для тонирования
Технические детали / Technical Details:
Features: (Please include a full, comprehensive list of the features of the product)
Rigged: Yes
Rigged to Epic skeleton: Yes
If rigged to the Epic skeleton, IK bones are included: No
Animated: Yes
Number of Animations :2
Animation types: Run, Idle (In place).
Number of characters: Characters are split in parts, meshes in total (Head, Head Accessory, Torso, Legs, Arms, Feet). Contains 6 pre-constructed characters.
Vertex counts of characters: 25000-32000 tris
Number of Materials and Material Instances: 88
Number of Textures: 135
Texture Resolutions: 1024x1024, 2048x2048
Supported Development Platforms:
Windows: Yes
Mac: Yes
Documentation: Migrate the assets to your current project and retarget any humanoid rig animations that you would like to use to RA_Femskel.
Пожалуйста, зарегистрируйтесь или авторизуйтесь, чтобы увидеть содержимое.
Последнее редактирование модератором: