• Я зарабатываю 100 000 RUB / месяц на этом сайте!

    А знаешь как? Я всего-лишь публикую (создаю темы), а админ мне платит. Трачу деньги на мороженое, робуксы и сервера в Minecraft. А ещё на паль из Китая. 

    Хочешь так же? Пиши и узнавай условия: https://t.me/alex_redact
    Реклама: https://t.me/yougame_official

Others Mercury Montego 1970

  • Автор темы Автор темы Osbert
  • Дата начала Дата начала
Участник
Участник
Статус
Оффлайн
Регистрация
10 Мар 2021
Сообщения
422
Реакции
981
Mercury-Montego-1970-3D-Model-1.jpg


High resolution model was made for use especially inside difficult scenes as shown on preview renders. Native format is Cinema 4d, model can use Hypernurbs subdivision. Other formats are exported in two different resolutions. One uncollapsed but still useful for low resolution rendering and another one collapsed at subdivision level 1. This can be further subdivided for closeup stills or animations too. Exported formats 3ds, max, fbx and obj are prepared well to work correctly with every standard modeling software such as Maya, Lightwave etc…

Cinema 4D 11.5 (.c4d) MBVersion: 11.5Renderer: Advanced Renderer 3
OBJ (.obj, .mtl)
Autodesk 3ds Max 2010 (.max, .bip) MBVersion: 2010Renderer: Default (Scanline) —
3D Studio (.3ds)
Autodesk FBX 2010 (.fbx)

 
Назад
Сверху Снизу