- Статус
 - Оффлайн
 
- Регистрация
 - 27 Мар 2021
 
- Сообщения
 - 592
 
- Реакции
 - 786
 
		Обратите внимание, пользователь заблокирован на форуме. Не рекомендуется проводить сделки.
	
	V4.25 (v1.10.0)
	Пожалуйста, авторизуйтесь для просмотра ссылки.
Этот плагин интегрируется с Google TextToSpeech API, позволяя воспроизводить синтетические голоса в своих играх с использованием новаторских исследований в области синтеза речи и мощных нейронных сетей Google для обеспечения высококачественного звука. Вы просто набираете нужный текст (с SSML или без него), и API создаст для вас голосовые данные.
Технические детали / Technical Details:
Change log:
	Пожалуйста, авторизуйтесь для просмотра ссылки.
Example Project:
	Пожалуйста, авторизуйтесь для просмотра ссылки.
Example Project (Demo):
	Пожалуйста, авторизуйтесь для просмотра ссылки.
Example Project (Video):
	Пожалуйста, авторизуйтесь для просмотра ссылки.
Support:
If you need help, you can contact me by posting a Question here and (hopefully) I will be notified by Epic. Sometimes this doesn't work and you'll need to contact me directly.
There's also a forum thread here:
	Пожалуйста, авторизуйтесь для просмотра ссылки.
Or if you prefer Discord, please prepare a screenshot of the purchase invoice and send it to the following user:
Curik#4609
Features:
- Create TextToSpeech files. You specify the text (with or without SSML) and the properties of the voice in the editor, and then you can play this synthetic voice just like a regular sound wave. Perfect for prototyping characters and interactions!
 - Make Blueprint calls to the API, playing voices dynamically. NOTE: This type of playback requires the API key to be present in the build, and the client has to be online. I recommend against using this feature for public builds, for safety reasons. If your game is online and you control the servers, then you could theoretically use the plugin on the server only and send the voices to the clients. But this use case is not supported out of the box in the plugin.
 
- GoogleTextToSpeechAssetModule (Runtime)
 - GoogleTextToSpeechAssetEditorModule (Editor)
 
Number of C++ Classes: 7
Network Replicated: No, but anywhere you can use a SoundWave you can use this
Supported Development Platforms: Windows, Linux and Mac.
Supported Target Build Platforms: Windows, Linux, Android, Mac and iOS.
Documentation:
	Пожалуйста, авторизуйтесь для просмотра ссылки.
Important/Additional Notes: You need to subscribe to Google's TextToSpeech API's to use this plugin. You can do that here:
	Пожалуйста, авторизуйтесь для просмотра ссылки.
Asset V4.25:
Пожалуйста, зарегистрируйтесь или авторизуйтесь, чтобы увидеть содержимое.
Доступ для группы появится позже.
			
				Последнее редактирование: