UE4 Asset Crystal Mines - Scene and Assets

Пользователь
Статус
Оффлайн
Регистрация
17 Мар 2021
Сообщения
290
Реакции[?]
655
Поинты[?]
102K
1638264529874.png

V4.20
Пожалуйста, авторизуйтесь для просмотра ссылки.

Трейлер / Trailer:

Crystal Mines scene предлагает выбор активов, которые вы можете использовать для создания собственного фантазийного подземного мира: разнообразные породы и кристаллы с уникальным шейдером и растительностью, такие как MOSS и грибы, железнодорожные пути для использования с сплайнами, могильными моряками, горнодобывающими инструментами и другие!

Технические детали / Technical Details:
Features
:
  • 4 rocks, 4 stones, 8 Crystals with unique shaders, 4 Stalactites, 4 Rock Pillars.
  • Materials and Textures for cave walls and floor.
  • Mine Cart, Railway (to use with splines), Mining Tools, Wooden Crates, Barrel, Sack.
  • 6 Mushrooms, 3 Small Leaves, Moss Patches.
  • Lantern, Torch, Glowing Water Plant.
Texture Sizes: Most Textures are 2048 to 4096 resolution, which can be adjusted for personal needs.
Collision: Yes, Generated in Engine
Vertex Count: 24 - 20,314
LODs: Yes
Custom Lightmaps: Yes
Number of Meshes: 72
Number of Materials and Material Instances: 31 Materials, 58 Instances
Number of Textures: 179

Additional Info: If for some reason you don't want to use provided blueprints for crystals, then to have refraction and inner glow effect on meshes, an opaque material instance has to be applied to the "inner" part of the mesh:
Пожалуйста, авторизуйтесь для просмотра ссылки.
For an example, look at the crystals in the provided demo level.

 
Последнее редактирование модератором:
Сверху Снизу