UE4 Asset Art Of Shader - Distortion And Glitches

Пользователь
Статус
Оффлайн
Регистрация
11 Июл 2020
Сообщения
66
Реакции[?]
337
Поинты[?]
37K
https://cdn1.epicgames.com/ue/product/Screenshot/AOSDGScreenshot04-1920x1080-3049235feb8640859eb029c86b94053a.jpg


V4.25 - V4.27
Пожалуйста, авторизуйтесь для просмотра ссылки.

Трейлер / Trailer:

Art of Shader - Distortion And Glitches - это пакет из 40 настраиваемых шейдеров, которые можно использовать в Post Process Blendable Materials, Niagara FX, а также Mesh Materials для создания различных искаженных и глючных эффектов для ваших актеров и сцен. Blueprint Actors облегчает объединение, смешивание и группировку материалов для постпроцесса на основе определенных общих свойств. Начиная с Artifacts, VCRGlitch, GlitcySpectrum, Wavy, InterlacedGlitch, BlockySurface, BrokenPixels и многих других эффектов, выбирайте, комбинируйте и настраивайте с помощью параметризованных экземпляров материалов в соответствии со своим стилем.

Технические детали / Technical Details:

Features:
  • 40 Different Types of Parameterized Distortion And Glitched Effects.
  • Each Effect can be used as Post Process Blendable Material , Niagara FX , and Mesh Material with World Displacement.
  • Niagara facilitates Object Space Localization, where you can apply the effects on only a part of your environment, like certain actors, or a given region in your scene.
  • AOS Blueprint Actor for easily combining and grouping multiple Blendable Materials based on common properties.
  • Localization allows you to apply the shaders only to certain objects, or exclude certain objects from given effects, via custom depth stencils.
  • ScreenSpace Localization lets you split the screen based on user defined shape and size, and apply multiple Blendable Materials simultaneously at different parts of the screen.
  • Separate out the MainObjects placed in the environment from the Background via SceneDepth. Apply different shader combination simultaneously to your main environment and background scene.
  • AOSRuntime Blueprints and Widgets, including Dynamic UMG Based Color Wheel allows you to tweak and modify the post process materials at runtime.
Number of Blueprints: 4 + 2 Tutorial Blueprints
Number of Materials : 86
Number of Material Instances: 89
Number of Niagara Emitters: 4
Number of Niagara Systems: 49
Number of UMG Widgets: 8
Supported Development Platforms:
Windows: Yes
Mac: Yes
Documentation:
Пожалуйста, авторизуйтесь для просмотра ссылки.


 
Последнее редактирование модератором:
Модератор раздела «Unreal Engine»
Модератор
Статус
Оффлайн
Регистрация
12 Авг 2020
Сообщения
4,397
Реакции[?]
3,880
Поинты[?]
2M
Забаненный
Статус
Оффлайн
Регистрация
6 Авг 2020
Сообщения
100
Реакции[?]
1
Поинты[?]
0
Обратите внимание, пользователь заблокирован на форуме. Не рекомендуется проводить сделки.
Можно личный, пожалуйста
 
Модератор раздела «Unreal Engine»
Модератор
Статус
Оффлайн
Регистрация
12 Авг 2020
Сообщения
4,397
Реакции[?]
3,880
Поинты[?]
2M
Похожие темы
Сверху Снизу