Bufon
-
Автор темы
- #1
Обратите внимание, пользователь заблокирован на форуме. Не рекомендуется проводить сделки.
V4.26
Пожалуйста, авторизуйтесь для просмотра ссылки.
Трейлер / Trailer:
Preview 2:
Пожалуйста, авторизуйтесь для просмотра ссылки.
(from second example project)Example Project 1 :
Пожалуйста, авторизуйтесь для просмотра ссылки.
Example Project 2 (UE 4.26):
Пожалуйста, авторизуйтесь для просмотра ссылки.
Tutorial Playlist:
Пожалуйста, авторизуйтесь для просмотра ссылки.
Работает путем определения местоположения, скорости, массы и других свойств физического объекта, к которому он прикреплен, вычисления аэродинамических сил, которые будут действовать на него, и применения их в качестве физических импульсов. Может использоваться для моделирования практически любого самолета с неподвижным крылом, а также бомб, ракет и подобных объектов.
Технические детали / Technical Details:
List of Modules:
- "easyfm" (Runtime)
List of Features:
-Lift, drag - uses a curve to vary coefficient depending on angle of attack.-Can simulate lift and drag caused by sideways movement - for vehicles with vertical lifting surfaces.
-Buoyancy - can also simulate balloons and airships.
-Stabilization - Neutral and control trim simulated, can use control curves to vary for realistic stalls.
-Control surfaces - w/ curves to vary control efficiency based on AoA. -Additional lift devices - flaps and spoilers, deployment/retraction time simulated.
-Engine - control curves, thrust redirection for VTOL.
-Dynamic air density - affecting all aerodynamic forces, default curves based on real world measurements included.
-Mach - lift, drag, stability and engine thrust can be varied depending on mach number.
-Ground effect - using raycast against terrain mesh
-Fly-by-wire computer assists.
-Guidance - automatically adjust controls to steer towards target vector using PID controller.
-Linear mode - optional unrealistic mode for more "slidey" arcade physics.
-Code plugin - works in both C++ and blueprint-only projects.
-Can run in physx substep to increase accuracy.
-Net movement replication with smoothing and jitter filter.
-Complete blueprint integration - all variables can be read and changed.
-No hardcoded parameters.
-Includes bonus very simple raycast landing gear simulation
-Full source code included.
-Lift asymmetry simulation (new in 2.30)
Intended Platforms: Desktop
Platforms Tested: Windows, Linux
Documentation Included: No
Important/Additional Notes: Multiplayer world origin rebasing is only supported in UE4.14+
Asset V4.26 (v3.03):
Пожалуйста, зарегистрируйтесь или авторизуйтесь, чтобы увидеть содержимое.
Доступ для группы появится позже.
Последнее редактирование модератором: