UE4 Asset UE4 Vaultcache Decal Designer

Пользователь
Статус
Оффлайн
Регистрация
26 Ноя 2020
Сообщения
157
Реакции[?]
661
Поинты[?]
45K
1639537702100.png

V4.24 - V4.27
Пожалуйста, авторизуйтесь для просмотра ссылки.

Трейлер / Trailer:

Технические детали / Technical Details:
Features:
  • 1 Core Master Material Function with 12 Master Decal Materials
  • Extra Decal features such as angle blending, depth fade, backface culling, spherical mapping, World and Triplanar mapping, POM and more
  • 50+ parameters including Stylization, Height Blending, Thickness, Underlayer blurring, Contextual Distribution (even works with any texture you provide)
  • Library of 50 pre made Decal materials. More to come soon
  • 4 Maps - Library, Features, BlendModes and Tutorial
  • Пожалуйста, авторизуйтесь для просмотра ссылки.
  • Decal Designer creates standard Textures in the Content Browser
Requires the
Пожалуйста, авторизуйтесь для просмотра ссылки.

Number of Unique Materials and Material Instances 50+
Number of Textures: 200+ included, make as many as you want with Decal Designer
Texture Resolutions: Fully procedural, up to 8K in resolution
Supported Development Platforms:
Windows: Yes
Documentation:
Пожалуйста, авторизуйтесь для просмотра ссылки.

Current Version:
Пожалуйста, авторизуйтесь для просмотра ссылки.


Пожалуйста, зарегистрируйтесь или авторизуйтесь, чтобы увидеть содержимое.


Пожалуйста, зарегистрируйтесь или авторизуйтесь, чтобы увидеть содержимое.

 
Последнее редактирование модератором:
Участник
Статус
Оффлайн
Регистрация
17 Фев 2019
Сообщения
714
Реакции[?]
379
Поинты[?]
156K
Посмотреть вложение 184382

V4.24 - V4.27
Пожалуйста, авторизуйтесь для просмотра ссылки.

Трейлер / Trailer:

Технические детали / Technical Details:
Features:
  • 1 Core Master Material Function with 12 Master Decal Materials
  • Extra Decal features such as angle blending, depth fade, backface culling, spherical mapping, World and Triplanar mapping, POM and more
  • 50+ parameters including Stylization, Height Blending, Thickness, Underlayer blurring, Contextual Distribution (even works with any texture you provide)
  • Library of 50 pre made Decal materials. More to come soon
  • 4 Maps - Library, Features, BlendModes and Tutorial
  • Пожалуйста, авторизуйтесь для просмотра ссылки.
  • Decal Designer creates standard Textures in the Content Browser
Requires the
Пожалуйста, авторизуйтесь для просмотра ссылки.

Number of Unique Materials and Material Instances 50+
Number of Textures: 200+ included, make as many as you want with Decal Designer
Texture Resolutions: Fully procedural, up to 8K in resolution
Supported Development Platforms:
Windows: Yes
Documentation:
Пожалуйста, авторизуйтесь для просмотра ссылки.

Current Version:
Пожалуйста, авторизуйтесь для просмотра ссылки.


Скрытое содержимое
Хороший ассет, он на UE5 будет работать?
 
Сверху Снизу