-
Автор темы
- #1
V4.26 - V4.27
Пожалуйста, авторизуйтесь для просмотра ссылки.
Трейлер/Trailer:
VaultIt-это многопользовательская система, которая полностью реплицирована с предсказанием на стороне клиента для игрового процесса без задержек, она правильно обрабатывает десинхронизацию даже при движении корня и высоко оптимизирована. VaultIt обладает множеством функций для настройки поведения, а также является лучшим на рынке для игр с одним игроком.
Отказ от ответственности:
На данный момент приоритет отдается двум проблемам: у прыжков с ИИ есть сильное дрожание анимации при игре в мультиплеере и просмотре в качестве клиента (игрока), а персонажи, не использующие Z-Up (произвольная ориентация), иногда телепортируются при прыжках с задержкой; это проблема с конкретным плагином, а не с VaultIt, но я постараюсь исправить это сам. Я решил продолжить выпуск, потому что эти проблемы не затронут всех.
Технические детали / Technical Details:
Features:
- Based on Gameplay Abilities System (GAS), but you don't need to know it at all to use or integrate VaultIt
- Multiplayer ready with prediction
- Doesn't desync even at extreme latency (800ms+) unless it should (packet loss, hacking, unpredictable collision, etc)
- Handles desync corrections properly (even in extreme environments, inputs result in vaulting properly)
- Proper net serialization (compression) and bandwidth consumption optimization
- Anti-Cheat
- Designed to work with mixed or minimal mode ASC instead of full and handles simulated replication manually for optimization
- Procedural vault height (not hard-coded to animation vault height)
- Driven by root motion animations
- Motion Warping (works in UE4 & Improved)
- Full-Body IK for correct hand placement (works in UE4)
- does not require any IK bones
- Supports non-UE4 skeletons with different bone orientations
- Fully modular setup supports Characters, AI, and maybe Pawns (read Wiki)
- Includes First Person example (basic setup with FP/TP switching)
- Auto-Vault for players and AI with per-movement mode bitflags
- Multiple pre-defined vault heights and animations with support for any type of movement state
- Multiple animations for each state with net sync randomization
- Built with extension and integration in mind
Supported Development Platforms: Win64 & Win32 (untested on others but should work)
Supported Target Build Platforms: Win64 & Win32 (untested on others but should work)
Пожалуйста, зарегистрируйтесь или авторизуйтесь, чтобы увидеть содержимое.
Последнее редактирование модератором: