UE4 Plugin VaultIt! Multiplayer Vaulting System

Пользователь
Статус
Оффлайн
Регистрация
26 Ноя 2020
Сообщения
157
Реакции[?]
661
Поинты[?]
45K
1640010904172.png

V4.26 - V4.27
Пожалуйста, авторизуйтесь для просмотра ссылки.

Трейлер/Trailer:

VaultIt-это многопользовательская система, которая полностью реплицирована с предсказанием на стороне клиента для игрового процесса без задержек, она правильно обрабатывает десинхронизацию даже при движении корня и высоко оптимизирована. VaultIt обладает множеством функций для настройки поведения, а также является лучшим на рынке для игр с одним игроком.

Отказ от ответственности:

На данный момент приоритет отдается двум проблемам: у прыжков с ИИ есть сильное дрожание анимации при игре в мультиплеере и просмотре в качестве клиента (игрока), а персонажи, не использующие Z-Up (произвольная ориентация), иногда телепортируются при прыжках с задержкой; это проблема с конкретным плагином, а не с VaultIt, но я постараюсь исправить это сам. Я решил продолжить выпуск, потому что эти проблемы не затронут всех.

Технические детали / Technical Details:
Features:
  • Based on Gameplay Abilities System (GAS), but you don't need to know it at all to use or integrate VaultIt
  • Multiplayer ready with prediction
  • Doesn't desync even at extreme latency (800ms+) unless it should (packet loss, hacking, unpredictable collision, etc)
  • Handles desync corrections properly (even in extreme environments, inputs result in vaulting properly)
  • Proper net serialization (compression) and bandwidth consumption optimization
  • Anti-Cheat
  • Designed to work with mixed or minimal mode ASC instead of full and handles simulated replication manually for optimization
  • Procedural vault height (not hard-coded to animation vault height)
  • Driven by root motion animations
  • Motion Warping (works in UE4 & Improved)
  • Full-Body IK for correct hand placement (works in UE4)
  • does not require any IK bones
  • Supports non-UE4 skeletons with different bone orientations
  • Fully modular setup supports Characters, AI, and maybe Pawns (read Wiki)
  • Includes First Person example (basic setup with FP/TP switching)
  • Auto-Vault for players and AI with per-movement mode bitflags
  • Multiple pre-defined vault heights and animations with support for any type of movement state
  • Multiple animations for each state with net sync randomization
  • Built with extension and integration in mind
Network Replicated: Yes - Thoroughly!
Supported Development Platforms: Win64 & Win32 (untested on others but should work)
Supported Target Build Platforms: Win64 & Win32 (untested on others but should work)

Пожалуйста, зарегистрируйтесь или авторизуйтесь, чтобы увидеть содержимое.

 
Последнее редактирование модератором:
Похожие темы
Сверху Снизу