UE4 Asset UE4 Plugin Vehicle AI Plugin

Вжух!
Пользователь
Статус
Оффлайн
Регистрация
29 Июн 2020
Сообщения
77
Реакции[?]
132
Поинты[?]
4K
1641135836549.png

V4.27
Пожалуйста, авторизуйтесь для просмотра ссылки.

Трейлер / Trailer:

Легко интегрировать искусственный интеллект автомобиля с помощью навигационной сетки

Плагин Vehicle AI - это простой и эффективный способ включить в вашу игру управляемые ИИ транспортные средства с помощью навигационной сетки. Плагин использует настроенную версию компонента Pathfollowing для управления рулевым управлением, дроссельной заслонкой и тормозами вашего автомобиля. Автомобиль использует навигационную сетку, что делает его очень быстрым для интеграции в ваш собственный проект. Просто используйте обычный ИИ-ход, и он найдет свой путь туда! Внедрите прилагаемый интерфейс, чтобы иметь возможность использовать его на специальных транспортных средствах, таких как танки или N-колесные транспортные средства, или используйте его для настройки рулевого управления, дроссельной заслонки или торможения, чтобы получить лучшие результаты. Плагин также включает в себя другие полезные функции, которые делают его идеальной отправной точкой для использования для любого типа искусственного интеллекта транспортного средства, который вы хотите реализовать. Посмотрите видео предварительного просмотра, чтобы увидеть некоторые из этих функций в действии.

Пожалуйста, авторизуйтесь для просмотра ссылки.


Пожалуйста, ознакомьтесь с документацией для журнала изменений, а также с журналом известных проблем (если таковые имеются). Они, как правило, исправляются в будущих обновлениях и, по возможности, также будут включать обходные пути.

Технические детали / Technical Details:
Features
:
  • NavMesh based path following
  • Quick and easy integration
  • Automatic throttle and braking based on a desired speed
  • Automatic and manual reversing ability
  • Detour Crowd Avoidance compatible
  • Simple stuck detection gets AI moving again after becoming stuck (can be overridden for custom unstuck behaviour)
  • Change settings and behaviour at runtime using Blueprint exposed functions
  • Implementable interface – Use with any custom vehicles (non-PhysX and N-Wheeled Vehicles too!)
Code Modules: Runtime: VehicleAIPlugin
Number of Blueprints: 0
Number of C++ Classes: 9
Network Replicated: No
Supported Development Platforms: Windows
Supported Target Build Platforms: Windows
Documentation: None
Example Project: None
Important/Additional Notes:
  • Works with Chaos or PhysX, but still requires the PhysX vehicles plugin to be enabled - This dependency will be removed after 4.26 and all vehicles will need to use the interface
  • Example content shown in video (Driveable Vehicle Pack) is not included

ONLY 4.27 Vehicle AI 1.4
FOR STUDY USE ONLY!
FOR USE IN COMMERCIAL PLEASE BUY THIS PRODUCT IN UE MARKETPLACE!

Пожалуйста, зарегистрируйтесь или авторизуйтесь, чтобы увидеть содержимое.

 
Последнее редактирование модератором:
Забаненный
Статус
Оффлайн
Регистрация
5 Дек 2021
Сообщения
411
Реакции[?]
438
Поинты[?]
9K
Обратите внимание, пользователь заблокирован на форуме. Не рекомендуется проводить сделки.
Посмотреть вложение 186835

V4.27
Пожалуйста, авторизуйтесь для просмотра ссылки.

Трейлер / Trailer:

Easily integrate the artificial intelligence of the car with the navigation grid

The Vehicle AI plugin is an easy and effective way to incorporate AI-controlled vehicles into your game using the navigation grid. The plugin uses a customized version of the Pathfollowing component to control the steering, throttle and brakes of your car. The car uses a navigation grid, which makes it very fast to integrate into your own project. Just use the usual AI move and it will find its way there! Implement the included interface to be able to use it on special vehicles such as tanks or N-wheeled vehicles, or use it to adjust steering, throttle or braking to get better results. The plugin also includes other useful features that make it the perfect starting point to use for any type of vehicle artificial intelligence you want to implement. Watch the preview video to see some of these features in action.

Пожалуйста, авторизуйтесь для просмотра ссылки.


Please refer to the documentation for the change log, as well as the log of known issues (if any). These are usually fixed in future updates and, if possible, will also include workarounds.

Технические детали / Technical Details:
Features
:
  • NavMesh based path following
  • Quick and easy integration
  • Automatic throttle and braking based on a desired speed
  • Automatic and manual reversing ability
  • Detour Crowd Avoidance compatible
  • Simple stuck detection gets AI moving again after becoming stuck (can be overridden for custom unstuck behaviour)
  • Change settings and behaviour at runtime using Blueprint exposed functions
  • Implementable interface – Use with any custom vehicles (non-PhysX and N-Wheeled Vehicles too!)
Code Modules: Runtime: VehicleAIPlugin
Number of Blueprints: 0
Number of C++ Classes: 9
Network Replicated: No
Supported Development Platforms: Windows
Supported Target Build Platforms: Windows
Documentation: None
Example Project: None
Important/Additional Notes:
  • Works with Chaos or PhysX, but still requires the PhysX vehicles plugin to be enabled - This dependency will be removed after 4.26 and all vehicles will need to use the interface
  • Example content shown in video (Driveable Vehicle Pack) is not included

ONLY 4.27 Vehicle AI 1.4
FOR STUDY USE ONLY!
FOR USE IN COMMERCIAL PLEASE BUY THIS PRODUCT IN UE MARKETPLACE!

Hidden content
Hidden content
Hidden content
I am not sure why I got a personal but thank you.
 
Вжух!
Пользователь
Статус
Оффлайн
Регистрация
29 Июн 2020
Сообщения
77
Реакции[?]
132
Поинты[?]
4K
just as an example. For others that you can "request a personal")
 
Bufon
Забаненный
Статус
Оффлайн
Регистрация
27 Мар 2021
Сообщения
592
Реакции[?]
783
Поинты[?]
9K
Обратите внимание, пользователь заблокирован на форуме. Не рекомендуется проводить сделки.
DRIVER Привет. Я конечно заметил приписку "ONLY 4.27", но всё же спрошу, а нет ли возможности добавить и для 4.26? ?
 
Пользователь
Статус
Оффлайн
Регистрация
1 Июл 2020
Сообщения
89
Реакции[?]
152
Поинты[?]
5K
DRIVER Можно получить личный? поскольку нету функции запросить в посте пишу тут
 
Вжух!
Пользователь
Статус
Оффлайн
Регистрация
29 Июн 2020
Сообщения
77
Реакции[?]
132
Поинты[?]
4K
Я оставил тебе реакцию... Теперь у тебя должно хватить : )
 
Сверху Снизу