Пользователь
-
Автор темы
- #1
V4.27
Пожалуйста, авторизуйтесь для просмотра ссылки.
Трейлер / Trailer:
Это набор из 48 ручной магической анимации первого лица, включая локомотие и 8 отдельных заклинаний.
- включает в себя однорукие заклинания, которые могут быть использованы на правой или левой руке независимо, а также 2-рутные заклинания.
- Все заклинания делятся на начало, петлю и конечные анимации, позволяющие некоторым стрелять постоянно и другие для зарядки перед стрельбой.
- Анимационный план включен.
Animation List:
Equip
Unequip
Idle
UnarmedIdlePose (Single-frame pose that keeps the arms off screen)
Walk
Sprint
Jump_Start
Jump_Loop
Jump_End
R_Beam_Start
R_Beam_Loop
R_Beam_End
R_Projectile_Start
R_Projectile_Loop
R_Projectile_End
R_Conjure_Start
R_Conjure_Loop
R_Conjure_End
R_Lift_Start
R_Lift_Loop
R_Lift_End
R_PalmBlast_Start
R_PalmBlast_Loop
R_PalmBlast_End
L_Beam_Start
L_Beam_Loop
L_Beam_End
L_Projectile_Start
L_Projectile_Loop
L_Projectile_End
L_Conjure_Start
L_Conjure_Loop
L_Conjure_End
L_Lift_Start
L_Lift_Loop
L_Lift_End
L_PalmBlast_Start
L_PalmBlast_Loop
L_PalmBlast_End
2h_Beam_Start
2h_Beam_Loop
2h_Beam_End
2h_Swirl_Start
2h_Swirl_Loop
2h_Swirl_End
2h_Orb_Start
2h_Orb_Loop
2h_Orb_End
Технические детали / Technical Details:
Features: First person animations for mages or wizards
Scaled to Epic skeleton: Yes
Rigged to Epic skeleton: Yes
Animated: Yes
Number of Animations: 48
Animation Types: In-Place
Supported Development Platforms: Windows
Supported Target Build Platforms: Windows
Documentation: N/A
Important/Additional Notes:
- If you're building your own player controller, the first person arms mesh should be parented to the camera and should be offset -165 below the camera on the Z-axis
- Source FBX files are located in the SourceFiles folder in the project's root
- This animation set is provided as a stand-alone project because it depends on Input events defined in the project's settings. The assets can be easily migrated to another project by right-clicking the FirstPersonMage folder in UE4 and selecting "Migrate". Just make sure you set up the Input events in your project or the Blueprints won't work properly!
4.17+ (на 4.27 запускается без проблем)
Пожалуйста, зарегистрируйтесь или авторизуйтесь, чтобы увидеть содержимое.
Последнее редактирование: