Исходник Fast AImStep

8y.old
Забаненный
Статус
Оффлайн
Регистрация
12 Июн 2017
Сообщения
443
Реакции[?]
103
Поинты[?]
0
Обратите внимание, пользователь заблокирован на форуме. Не рекомендуется проводить сделки.
Может кому-то понадобится.
Код:
// pseudo -_- sorry for bad explaining but you get the point
 
float get_aimbot_biggest_delta()
{
    // calculate delta between viewangles and aimbot angles
    // do it yourself -_-
    
    float pitch_delta = 0.f;
    float yaw_delta = 0.f;
    
    return std::max(fabs(pitch_delta), fabs(yaw_delta));
}
 
bool get_aimbot_fire()
{
    float primary = active_weapon->get_next_primary_attack() - global_vars->current_time;
    
    if (config->auto_shoot)
    {
        if (primary <= 0.f) // if u can shoot
        {
            user_command->buttons |= in_attack_1;
            return true;
        }
        else if (config->aimstep_active)                             // if aimstep is active and needed
        {                                                            // return true for 1 tick
            if (fabs(primary) <= global_vars->interval_per_tick &&    // before and after shooting
                get_aimbot_biggest_delta() >= config->aimstep_amount)    // so u dont flick on the same tick   
            {                                                        // ur shooting in   
                return true;   
            }
        }
    }
    else if (user_command->buttons & in_attack_1 && primary <= 0.f) // if in_attack_1 is down and u can shoot
    {
        return true;
    }
    
    return false;
}
 
// main aimbot function
void aimbot_main()
{
    // get ur target and calculate aimbot angles
    
    if (get_aimbot_fire())
    {
        // set aimbot angles prr prr
    }
}
 
Пользователь
Статус
Оффлайн
Регистрация
11 Июн 2017
Сообщения
56
Реакции[?]
45
Поинты[?]
0
Сверху Снизу