Вопрос Resolving standing entities

get good get legendware
Участник
Статус
Оффлайн
Регистрация
22 Сен 2020
Сообщения
437
Реакции[?]
201
Поинты[?]
48K
so ive made a very consistent moving resolver using some layer 6 playbackrate calculations and it resolves really well

my problem is standing entities
i know i need to look into layer 3 but what should i look for ? is there a way to detect desync side if the enemy is not using opposite lby
like if the angle diff between eye_yaw and lby is close to 0 how can i detect side ? i don't need a spoonfeed i just want someone to send me in the right direction

also here's how im calculating moving targets desync

res.PNG
 
get good get legendware
Участник
Статус
Оффлайн
Регистрация
22 Сен 2020
Сообщения
437
Реакции[?]
201
Поинты[?]
48K
Пользователь
Статус
Оффлайн
Регистрация
15 Мар 2019
Сообщения
70
Реакции[?]
42
Поинты[?]
0
why do u care about my paste so much? comment on every post i make ? and even taking the effort to record me on a deathmatch server.
you're clearly very mad and for a reason i don't know lol so sad
go see a therapist
cuz saying "REWORK" and nothing reworked just pasted wife things and new source. lol kys
 
Эксперт
Статус
Оффлайн
Регистрация
30 Дек 2019
Сообщения
1,967
Реакции[?]
958
Поинты[?]
19K
7 лееров, ахуеть, вы совсем что-ли? у тебя только 6-й леер, как ты будешь им кого-то ресольвить в стендах, если 6 леер используется только в мувах, юзай 3-й, или антифристенд, или лбу
 
get good get legendware
Участник
Статус
Оффлайн
Регистрация
22 Сен 2020
Сообщения
437
Реакции[?]
201
Поинты[?]
48K
7 лееров, ахуеть, вы совсем что-ли? у тебя только 6-й леер, как ты будешь им кого-то ресольвить в стендах, если 6 леер используется только в мувах, юзай 3-й, или антифристенд, или лбу
you have no idea what ur talking about please don’t drop a comment, go learn the basics of cpp first
im not using 7 layers im using 7 different variations of the 6th layer each saved with a different matrice and delta in order to so the right calculations, such a shame people like you exist here with 477 reactions pretending to know anything
AkatsukiSun
 
Эксперт
Статус
Оффлайн
Регистрация
30 Дек 2019
Сообщения
1,967
Реакции[?]
958
Поинты[?]
19K
you have no idea what ur talking about please don’t drop a comment, go learn the basics of cpp first
im not using 7 layers im using 7 different variations of the 6th layer each saved with a different matrice and delta in order to so the right calculations, such a shame people like you exist here with 477 reactions pretending to know anything
AkatsukiSun
а нахуя юзать 7 разных вариаций лееров, нахуя тебе 20 и 40 градусов, что за кринж ты несёшь?
я тебе ответил по теме, для детекта сайда в стендах можно юзать либо лбу, либо feet diff, либо трейсы(антифристенд)
 
Последнее редактирование:
Модератор форума
Участник
Статус
Оффлайн
Регистрация
26 Янв 2020
Сообщения
378
Реакции[?]
157
Поинты[?]
9K
а нахуя юзать 7 разных вариаций лееров, нахуя тебе 20 и 40 градусов, что за кринж ты несёшь?
я тебе ответил по теме, для детекта сайда в стендах можно юзать либо лбу, либо feet diff, либо трейсы(антифристенд)
кстати, ты же в курсе что abs возвращает int?
А ты вкурсе что abs это перегруженная функция, и возвращать она может любой тип??
 
Модератор форума
Участник
Статус
Оффлайн
Регистрация
26 Янв 2020
Сообщения
378
Реакции[?]
157
Поинты[?]
9K
Эксперт
Статус
Оффлайн
Регистрация
30 Дек 2019
Сообщения
1,967
Реакции[?]
958
Поинты[?]
19K
Ты понял что написал вообще? Я тебе про перегрузку функций, ты мне вообще какую то хрень скинул.
блять я запутался, извините, всё правильно, я просто ебанулся слегка
 
get good get legendware
Участник
Статус
Оффлайн
Регистрация
22 Сен 2020
Сообщения
437
Реакции[?]
201
Поинты[?]
48K
а нахуя юзать 7 разных вариаций лееров, нахуя тебе 20 и 40 градусов, что за кринж ты несёшь?
я тебе ответил по теме, для детекта сайда в стендах можно юзать либо лбу, либо feet diff, либо трейсы(антифристенд)
948522AA-E0E1-4DE7-A567-C4A72D513B81.jpeg

learn the basics before trying to help others, stop spreading psudo information the only cringe here is you pretending to know about something you’re clearly clueless about
 
Забаненный
Статус
Оффлайн
Регистрация
9 Ноя 2020
Сообщения
57
Реакции[?]
5
Поинты[?]
0
Обратите внимание, пользователь заблокирован на форуме. Не рекомендуется проводить сделки.
so ive made a very consistent moving resolver using some layer 6 playbackrate calculations and it resolves really well

my problem is standing entities
i know i need to look into layer 3 but what should i look for ? is there a way to detect desync side if the enemy is not using opposite lby
like if the angle diff between eye_yaw and lby is close to 0 how can i detect side ? i don't need a spoonfeed i just want someone to send me in the right direction

also here's how im calculating moving targets desync

Посмотреть вложение 191152
You don’t really need layer 3 for standing it’s only used for an extra check, you can just angle diff between eye yaw and goal feet like onetap or use lower body yaw like Pandora do:
Код:
auto m_flEyeDelta = std::remainderf(math::NormalizeAng(m_player->EyeAngles().y - m_player->LowerBodyYawTarget()), 360.f) <= 0.f;
                if (2 * m_flEyeDelta)
                {
                    if (2 * m_flEyeDelta == 2)
                    {
                        angle = -58.0f
                    }
                }
                else
                {
                    angle = 58.0f
                }
            }
 
get good get legendware
Участник
Статус
Оффлайн
Регистрация
22 Сен 2020
Сообщения
437
Реакции[?]
201
Поинты[?]
48K
You don’t really need layer 3 for standing it’s only used for an extra check, you can just angle diff between eye yaw and goal feet like onetap or use lower body yaw like Pandora do:
Код:
auto m_flEyeDelta = std::remainderf(math::NormalizeAng(m_player->EyeAngles().y - m_player->LowerBodyYawTarget()), 360.f) <= 0.f;
                if (2 * m_flEyeDelta)
                {
                    if (2 * m_flEyeDelta == 2)
                    {
                        angle = -58.0f
                    }
                }
                else
                {
                    angle = 58.0f
                }
            }
wouldn’t that give some false positives?
 
Сверху Снизу