UE4 Asset SICKA DYNASTY

Забаненный
Статус
Оффлайн
Регистрация
24 Июн 2020
Сообщения
102
Реакции[?]
266
Поинты[?]
5K
Обратите внимание, пользователь заблокирован на форуме. Не рекомендуется проводить сделки.
dynasty.jpg

V4.25
Пожалуйста, авторизуйтесь для просмотра ссылки.

Трейлер / Trailer:

Азиатский стиль полной среды с оптимизированным методом освещения и текстурирования.

Используйте окружающую среду, разверните это с предоставленными активами или заполните свои подобные карты и конструкции с использованием реквизитов, предоставляемых в пакете.

Технические детали / Technical Details:
Features:
  • 190 unique Mesh
  • 18 Full Building Prefab (Copy/Paste in your map)
  • Optimized Lighting with Mostly Baked lights
  • Prop texturing with hyrbrid of trim-sheet and combined UV
  • Hand-made LightmapsUV with maximum pixel density per island
  • Shared textures between multiple assets
  • Texture streaming ready for all assets (PTPOTS)
  • 4K textures for almost all props
  • High detail unique Props
  • Leaves decal
  • Postprocess materials for haze and sharpening effect
  • High performance demo map without LODs
  • Falling Levaes and fantasy fire Niagara Particle System
Number of Unique Meshes: 190
Number of Particle Systems: 2
Collisions: Yes (custom + automatically generated)
Vertex Count: 56 ~ 100K (full building floor)
LODs: No { since I didnt make any custom LODs, I left it to be adjusted based on your project needs)
Number of Materials and Material Instances:
  • 10 Materials
  • 23 Material Instance
Number of Textures: 66
Texture Resolutions: 4K
Supported Development Platforms:
Windows: (Yes}
Mac: (Yes}
Important/Additional Notes:
  • Gameplay Video was recorded on 4 year old setup on 1440p (i7 7700k+gtx1060 6GB+ 32GB) in editor
  • Character in the video is Wukong from free assets in Marketplace
  • I tried to make the presentation as raw as possible, to give a full understanding of Pack if you are considering it, so please read the description, and watch the video before buying, and ask any questions you have to avoid any misunderstanding. Thank you.

Пожалуйста, зарегистрируйтесь или авторизуйтесь, чтобы увидеть содержимое.

 
Последнее редактирование модератором:
Забаненный
Статус
Оффлайн
Регистрация
5 Дек 2021
Сообщения
411
Реакции[?]
438
Поинты[?]
9K
Обратите внимание, пользователь заблокирован на форуме. Не рекомендуется проводить сделки.
Careful with the lightmap bakes, will take 3x longer than any other asset so far for the same size!
 
Последнее редактирование:
Забаненный
Статус
Оффлайн
Регистрация
24 Июн 2020
Сообщения
102
Реакции[?]
266
Поинты[?]
5K
Обратите внимание, пользователь заблокирован на форуме. Не рекомендуется проводить сделки.
Модератор раздела «Unreal Engine»
Модератор
Статус
Оффлайн
Регистрация
12 Авг 2020
Сообщения
4,445
Реакции[?]
4,145
Поинты[?]
2M
Похожие темы
Ответы
2
Просмотры
230
Сверху Снизу