UE4 Asset Realistic Looking Cliff and Rock Pack

Пользователь
Статус
Оффлайн
Регистрация
2 Июл 2020
Сообщения
65
Реакции[?]
122
Поинты[?]
53K
render04-1920x1080-878972044667e7d61d57e1acf3caf9a2.jpg

V4.27
Пожалуйста, авторизуйтесь для просмотра ссылки.

Трейлер / Trailer:

~~~~~~~~ ОБНОВЛЕНИЕ КОНТЕНТА 1.2 ~~~~~~~~
  • Оптимизация шейдеров.
~~~~~~~~ ОБНОВЛЕНИЕ КОНТЕНТА 1.1 ~~~~~~~~
  • добавлена ВЫСОКОПОЛИМЕРНАЯ (нанитная) версия скал / утесов. За исключением самых маленьких 3 камней.
Этот реалистичный набор скал и камней, выполненный вручную в 3D, готов присоединиться к вашему миру и наполнить вашу сцену деталями. Легко создавать различные горные хребты и скалистые сцены.

В комплект входит:
  • 2 low-poly Cliffs
  • ‎ ‎2 low-poly Split Cliffs‏‏‎
  • 2 low-poly Ground Cliffs
  • 3 low-poly Medium Rocks
  • ‎3 low-poly Small Rocks
Каждый из них может быть дополнительно изменен путем включения/выключения слоя мха (с помощью маски) и слоя снега (с помощью шейдера).

Важно! Пример сцены(!) не включен.

Технические детали / Technical Details:

Features
:
  • You can completely change the way the cliffs and rocks look by changing the textures in the material.
  • Scale meshes up and down without the quality loss at a short distance, because of the tileable textures.
  • Add or remove the moss and snow layers.
  • Models are scaled according to the metric system.
  • 3 UV sets: bake, tile, and lightmap.

A number of Unique Meshes: 12
Collision: custom, UCX. Convex type.
Vertex Count:
  • Cliff_01 -- 4860
  • Cliff_02 -- 5881
  • Split_Cliff_01 -- 14.528
  • Split_Cliff_02 -- 16.080
  • Ground_Cliff_01 -- 3714
  • Ground_Cliff_02 -- 3714
  • Rock_01 -- 750
  • Rock_02 -- 721
  • Rock_03 -- 738
  • Small_Rock_01 -- 92
  • Small_Rock_02 -- 174
  • Small_Rock_02 -- 80
LODs: Yes, up to 4 LODs, depending on the mesh size.
Number of Materials and Material Instances: 1 Master Material (8 Material Functions) >> 7 Material Instances.
Number of Textures: 11 Tileable textures (4 base color, 4 normal, 3 ORM) and 23 Unique textures (7 base color, 7 normal, 8 grayscale masks, 1 ORM)
Texture Resolutions: mostly 2048x2048, but 4096x4096 for unique normal maps (can be easily downsized).
Supported Development Platforms: Windows, macOS, Linux
Documentation: The link to the demonstration video is provided.
Additional Notes: In my renders, I used dynamic light, but the lightmaps are also set up if you need them.

 
Последнее редактирование модератором:
Сверху Снизу