UE4 Asset Sicka Sci-fi Interior 3

Участник
Статус
Оффлайн
Регистрация
25 Июн 2020
Сообщения
374
Реакции[?]
636
Поинты[?]
16K
01-15-12.jpg
07-6.jpg06-2-8.jpg

V4.20
Пожалуйста, авторизуйтесь для просмотра ссылки.

Трейлер / Trailer:

Google Translate:
Атмосферный научно-фантастический интерьер с оптимизированным освещением для наполнения вашего проекта научно-фантастическими космическими кораблями, лабораториями, ангарами и т. д. расширьте или просто создайте новое затемнение и наполните свой дизайн уровня предоставленными активами. или, может быть, просто используйте настройку сцены для вашей собственной среды.

Atmospheric science Fiction interior with optimized lighting to populate your project for any type of Sci-Fi spaceships, labs, hangars, etc . expand or just create a brand new blackout and populate your level design with the assets provided. or maybe just use scene setup for your own environments.

Технические детали / Technical Details:

High-Quality Assets
Hybrid Lighting with the majority of baked lights for optimization
Spline Blueprint for easy Pipes and Basic Hallway creation
Post Process Material for “Area Scan” and “Sharpening Effect”
High-Quality Glass material
2 Sample Blockout for interiors
Expandable Demo Map with Blockout
Optimized for use from Lower-mid range Rig to High-End
customizable Cloth material with good amount of control

Number of Particle System: 1
Number of Blueprints: 2
Number of Unique Meshes: 64
Collision: (Yes) hybrid of auto-generated/custom/complex
Vertex Count: 68 ~ 70k
LODs: (Yes) 4 LOD including LOD0
Number of Materials: 9

2 Post Process
1 Grid
1 Emissive
1 Glass
1 Hologram
1 Prop
1 Cloth
1 Particle System master material

Number of Material instances: 32
Number of Textures: 62
Texture Resolutions: ~ 4096X4096
Supported Development Platforms:
Windows: (Yes)
Mac: (Yes)

Пожалуйста, зарегистрируйтесь или авторизуйтесь, чтобы увидеть содержимое.

 
Последнее редактирование модератором:
Сверху Снизу